اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس خاطرات گذشته sms khaterate


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


باران سربی میشود

وقتی نیستی میریزد بر سرم

خاطراتت . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

هیس . . .

حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام

بگو کسی حرفی نزند

بگذار لحظه ای آرام بگیرم . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

مرا محکـم تر در آغوش خود بگیـر . . .

من هنوز هم نـمی خواهم تـو را . . .

به دسـت خاطرات ” لـعنـتـی ” بسپـارم . . .


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس قهر و آشتی 92 sms ghahr o ashti


اس ام اس قهر و آشتی 92

92 sms ghahr o ashti


منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم

می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم

منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم . . .


اس ام اس قهر و آشتی 92

92 sms ghahr o ashti


 

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار . . .


اس ام اس قهر و آشتی 92

92 sms ghahr o ashti


 

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو . . .


اس ام اس قهر و آشتی 92

92 sms ghahr o ashti


اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم

اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود . . .


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های ارسالی مرداد 92


اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

یادش بخیر! روزی آدما بجای شماره بهم دل میدادند
(فرستنده : عادله)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

این روزهابرد باکسی است که بیرحم باشد!
ازدلت که مایه بگذاری سوخته ای
(فرستنده : محمدرضا ذوالفقاری)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

تمام غصه های دنیارومیشه بایک جمله تحمل کرد"خدایا"میدانم که میبینی
(فرستنده : تمنا صالحی)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

کاش میدانستی جهانم بی تو"الف" ندارد.
(فرستنده : rozita 74)

برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین 92 sms ghamgin


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ، حلقه می شوند دور گردنم !


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


جدایی نادر از سیمین “اسکار” میگیرد و جدایی تو از من “جانم” را 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛ به گمانم جایت بینهایت خالیست


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه جدید 92 payamak asheghane jadid


پیامک عاشقانه جدید 92
payamak asheghane jadid 92

گفتم:دوسم داری ؟
گفت:بچه ای برو بزرگ شو 
رفتم بزرگ شدم اما انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوسش داشتم

پیامک عاشقانه جدید 92
payamak asheghane jadid 92

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد 
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است 

پیامک عاشقانه جدید 92
payamak asheghane jadid 92

هوایت را به سمت من کج کن 
این روز ها بدجور نفس تنگی گرفتم ، میگویند هوا آلوده است
هر هوایی که تو در آن نباشی آلوده است 

پیامک عاشقانه جدید 92
payamak asheghane jadid 92

مـادربـزرگ مـی گفـت: قلبـت که بــی نظـم زد
از همیشه عاشق تـــری اشکت که بــی اختیــار ریخــت
از همیشه دلتنــگ تـری شبت کـه بـا درد گذشـت فکرت از همیشه درگیـرتـر سـت

برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی 92 sms ehsasi


اس ام اس احساسی 92

sms ehsasi


همین که قاصدکی را ،فوت کنی

تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد برای دلم کافیست


اس ام اس احساسی 92

sms ehsasi


مـردنم را آرزوست

اگر آرامگاه  ابدی آغوش  تـو بـاشـد 


اس ام اس احساسی 92

sms ehsasi


چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟

مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم 


اس ام اس احساسی 92

sms ehsasi


به تو که میرسم مکث میکنم !

انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام ، مثلا 

در صدایت ، آرامش یا در چشم هایت ، زندگی


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید 92 sms falsafi jadid


اس ام اس فلسفی جدید 92 

sms falsafi jadid 92


خیـلی احمقیـم اگه فکر کنیـم آدمـا، تـوی شوخـی دلشـون نمی شکنـه


اس ام اس فلسفی جدید 92 

sms falsafi jadid 92


همیشه حرف از رفتن هاست کاش کسی… با آمدنش غافلگیرمان کند!!!


اس ام اس فلسفی جدید 92 

sms falsafi jadid 92


زمانی که خاطره هایت ازامیدهایت قویتر شدند پیــــــــــر شدنت شروع میشود …


اس ام اس فلسفی جدید 92 

sms falsafi jadid 92


روزی کسی را پیدا خواهید کرد که گذشته تان برایش اهمیتی ندارد چون می خواهد آینده تان باشد


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه sms asheghane


اس ام اس عاشقانه

sms asheghane


آنقدر مرا سرد کرد ؛ از خودش و از عشق, کــه حالا به جای دلبستن ،  یخ بسته ام.


اس ام اس عاشقانه

sms asheghane


هرچه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ،

چه برکتی دارد دوست داشتنت.,.


اس ام اس عاشقانه

sms asheghane


عشق یعنی:

تو گوشیت یه سری ای ام اس هست که عمرآ دلت بیاد پاکشون کنی


اس ام اس عاشقانه

sms asheghane


احساسی ترین عشقها,سردترین پایان را دارند.,.


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس دروغ گفتن sms dorogh goftan


اس ام اس دروغ گفتن

sms dorogh goftan


دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !


اس ام اس دروغ گفتن

sms dorogh goftan


به خودت راست بگو ، آنگاه توان دروغ گفتن به کسی را نخواهی داشت 


اس ام اس دروغ گفتن

sms dorogh goftan


کاش خدا سه چیز را نمی آفرید  : غرور ، دروغ ، عشق

تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند 


اس ام اس دروغ گفتن

sms dorogh goftan


تو به من بگو زشت ! من به تو می گم قشنگ.بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم !


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه 92


اس ام اس های جدید عاشقانه 92

sms jadide asheghane 92


دیگران گر به تمنای وصال تو خوشند 

 ما شب و روز به یک وعده دیدار خوشیم


اس ام اس های جدید عاشقانه 92

sms jadide asheghane 92


بزرگترین متهم تاریخ کسی است 

که ندونه قلبش واسه کی میزنه


اس ام اس های جدید عاشقانه 92

sms jadide asheghane 92


جهان بی دوست زندان جان است

 صفای زندگی با دوستان است


اس ام اس های جدید عاشقانه 92

sms jadide asheghane 92


بیا اینجا صداقت میفروشم 

 برای تو محبت میفروشم

بیا بهر نگاهی از تو ای دوست 

 دلم را زیر قیمت به تو عاشق ترینم میفروشم


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عشقولانه


اس ام اس عشقولانه

sms eshgholane

گاهی گاز گرفتن ...

عشقولانه ترین شکل محبته...


اس ام اس عشقولانه

sms eshgholane


عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست

 عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست 


اس ام اس عشقولانه

sms eshgholane


زیباترین سلام ها از عمق جانم، به زیباترین آفریده خدا

که به رسم جاده ها از اودورم، ولی به رسم دل، با او هیچ فاصله ای ندارم 


اس ام اس عشقولانه

sms eshgholane


فراموش کردن عزیزان بی احترامی به قانون خاطره هاست

ارادت مرا هر روز در سر رسیدت تیک بزن


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین عاشقانه


اس ام اس غمگین عاشقانه


گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند
چون کسی رو ندارن که از دست بدن 


اس ام اس غمگین عاشقانه


دکتر پای نسخه ام بنویس ممنوع ملاقات
بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد


اس ام اس غمگین عاشقانه


تنهایی آدم ها به عمق دریاست
ولی پر کردنش با یک لیوان محبت کافیه


اس ام اس غمگین عاشقانه


ایستـاده و لبخــــند زنـــان 
پـایـش را روی گلـویـــم فـشار میـدهـد تنــــهـایـی 

برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 
 
ادامه مطلب ...

بهترین اس ام اس های عاشقانه


بهترین اس ام اس های عاشقانه



لقمه بزرگتر از دهانت بودم برای همین بود که مرا خرد کردی تا اندازه شوم



بهترین اس ام اس های عاشقانه



راه عشق ناهموار است زیرا

مجنون که گرگاش کشته بود

خسرو که مهندس عمرانش بود

تو و اون همه گرفتار این این جاده شده ایم ولی ...



بهترین اس ام اس های عاشقانه



دوستای صمیــمی وقتی بهشون فحش میدی ناراحت نمیشن...

اول میخندن بعد یه فحش بدتـــــر بهت میدن :)))



بهترین اس ام اس های عاشقانه



من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم ... 

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92


اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92


هنوز فکر میکنم توی چارخانه ی پیراهنت

خوشبخت میشوم اگر با من بمانی

(فرستنده : مهزیار از بابلسر)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



ای کاش یا بودی یا ازاول نبودی اینکه هستیو کنارم نیستی دیوانه ام می کند...

(فرستنده : سجاد آزادی)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره

(فرستنده : محمدحسین عاشوری)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم : تا ابد گرم گرمم 

(فرستنده : solmaz_red)


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه



سلامتی دلی که اسمش دله ولی نصفش آهه و نصفش گله 
 

اس ام اس عاشقانه


روز عشق به تقویم و تاریخ نیست
برای من؛
هر آن روزی که در آغوش تو باشم
روز عـــشق است! 


اس ام اس عاشقانه


دیدن تو گرچه از دور
واسه من یه جور امیده
یه چیزی مثل یه جادو که بهم رهایی میده  


اس ام اس عاشقانه

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد.
اما تو نرو...
بگذار من نادان بمانم 


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 
ادامه مطلب ...