اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

چندین عکس نوشته زیبا و عاشقانه در مورد مادر برای فضای مجازی

در این نوشته از دلبرانه می خواهیم ۵۰ عکس نوشته مادر همراته کپشن های زیبا برای مادر را خدمت شما ارائه نماییم.

چنانچه به مناسبت های مختلف از جمله تولد و روز مادر می خواهید مطلبی تقدیم مادر خورد کنید یا مطلب در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید؛

پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.درادامه مجموعه ای بهترین عکس نوشته های مادر و متن های کوتاه با این موضوع را برای شما جمع آوری و آماده کرده ایم

۵۰ عکس نوشته خاص در مورد مادر و مهر مادری

بسم الله الرحمن الرحیم 

۵۰ عکس نوشته غمگین و عاشقانه خاص در مورد مادر و مهر مادری

 

همهٔ مُحبتـ هارو جمع کردم یک مُحبت مادر نشد

عکس نوشته در مورد مادر (۱۰)

ســلامتـی مادر

"میـم" بـرا مهـربـونیـاش

" آ " واســه آرزوهــاش

" د " واسـه درداش

"ر" واســه رنجـاش

بســــلامتـی وجــودِ نـازنیـنِـش

عکس نوشته در مورد مادر (۶)

 

گاهی

به نگاهی

گاه

به ندیدن

غایب

هماره حاضری

مادر

عکس نوشته در مورد مادر (۹)

لایـِق پرستِش است کَسے کہ در این بی مِهری ها،جانْـانہ مُحبت میکنـد

عکس نوشته در مورد مادر (۸)

هر انسان لبخندی از خداست
و تو زیباترین لبخند خدایی مادرم

عکس نوشته در مورد مادر (۴)

من به عشق دریک نگاه اعتقاددارم چون دراولین نگاه زندگیم مادرم رودیدم

عکس نوشته در مورد مادر (۱۳)

چو مادر یاورم باشد، پدر باشد دُعا گویم

نه از بیگانه باکَم هست، نه پَروا از خطر دارم

عکس نوشته در مورد مادر (۳)

خدایا
کعبه من اینجاست
جای خانه ات
دور مادرم میگردم

عکس نوشته مادر (۴۹)

خدا
لب حوض نشسته بود
مادرم
درآیینه دنبالش می گشت

عکس نوشته مادر (۴۴)

گزاف نیست

گر بگویم

ارحم الراحمین

است مادر

عکس نوشته مادر (۴۵)

امروز چه آرامم
لابد مادرم
گوشه ای از دنیا
برایم دعا می خواند

عکس نوشته مادر (۴۶)

عکس نوشته مادر خاص

می خواهم کمی نفسم بند بیاید
ترجیحا در آغوش تو

عکس نوشته مادر (۴۷)

خداوندا
تقدیرم را آنقدر زیبا بنویس
که مادرم از ته دل بخندد

عکس نوشته مادر (۴۸)

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت
خدای روی زمین می پرستمت

عکس نوشته مادر (۳۸)

مادر، بوسه بر دستان خسته ی تو جانم را زنده می کند
و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد

عکس نوشته مادر (۴۳)

مادر
واژه ای به وسعت تمام هستی

عکس نوشته مادر (۴۲)

عکس نوشته درباره مادر

مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند

عشق مادر هدیه ی بزرگ خدا به انسان است. پس قدر این هدیه ی ارزشمند را بدانیم

عکس نوشته مادر (۳۷)

موهای کودکش می بافت
آرزوهایش
برآن گره می زد
مادر

عکس نوشته مادر (۴۱)

مادرم خود زندگی ست

عکس نوشته مادر (۴۰)

مادر عزیزم
ای بهترین گل واژه ی هستی
تو اقیانوس عشقی

عکس نوشته مادر (۳۵)

هر جا دیدی خدا
با شکوه تحویلت گرفت
بی شک بدان
خرجش دعای مادر است

عکس نوشته مادر (۳۴)

عکس نوشته درباره مادر

کاش می شد عمر خود را

هدیه میدادم به او

زندگی را دوست دارم

مادرم را بیشتر

عکس نوشته مادر (۳۹)

مادر همه دارایی با ارزش دنیاست
خدایا به سلامت دارش

 

عکس نوشته مادر (۳۶)

دعای خیر مادر
قرص زیر زبانی است وقتی که روزگار قلبت را به درد می آورد

عکس نوشته در مورد مادر (۲۳)

امیدوارم تا وقتی زنده باشم که مادرم
پشت سرم نفس میکش

عکس نوشته مادر (۲۹)

سلام عشق ترین عشق دنیا
مهربون ترین فرشته ای که خدا آفریده،قشنگ ترین مامان روی زمین،الهی که خودم دورت بگردم حضرت مادر

عکس نوشته مادر (۳۰)

الهی دورت بگردم مادرم
دعای تو همیشه همراه منه
تو اولین و واقعی ترین عشق زندگی منی

عکس نوشته در مورد مادر (۲۴)

عکس نوشته اینستاگرام برای مادر

مادر مهربانم
دنیا یه طرف
خنده های تو یه طرف
تو که میخندی من خوشبخت ترینم

عکس نوشته در مورد مادر (۲۵)

مادر
همانند سوره ای از قرآن است
که هیچکس حتی نمی تواند
مانندش را برایت بیاورد

عکس نوشته مادر (۳۱)

بخند مادر که من با صدای خنده هایت
جون می گیرم،نگاهم کن که با برق نگاهت دنیا را می بینم
باش مادر که من هم باشم

عکس نوشته مادر (۳۲)

تصویر سازی در مورد مهر مادری

هر زمانى که روزگار اشکت را درآورد

بگو دنیا فداى سر مادرم و بخند

که براى غصه هایت جز مادرت

آب در دلِ هیچ کس تکان نمى خورد

عکس نوشته مادر (۲۷)

دلم دیگر به این عشق ها گرم نمی شود

باید به مادرم برگردم

اتفاق است دیگر

عکس نوشته مادر (۲۸)

به خدا گفتم : تو را چگونه

میتوانم ببینم  خدا  گفت :

تو من را نخواهی دید اما کسی را

برات گذاشتم که نیمی ازمن است
مادر

عکس نوشته مادر (۳۳)

عکس نوشته با موضوع مادر برای استوری

بال‌هایش

را چید و

زمینی شد

مادر

مادر مادر مادر

مادر

عکس نوشته در مورد مادر (۲۲)

مهربان و با کرامت مادر است

خالی از بخل و حسادت مادر است

سرگُل باغ بهشت و زندگی

برترین نوع سعادت مادر است

عکس نوشته در مورد مادر (۱۷)

تصاویر زیبا و احساسی در مورد مادر

نه کنجکاو دیدن بهشتم ، نه نگران جهنم

چرا که من هم خنده‌های مادرم را دیده‌ام

و هم گریه‌هایش را

عکس نوشته در مورد مادر (۱۶)

آنجا که سفره اش بوی عشق می دهد
خانه ی مادر است

عکس نوشته در مورد مادر (۲۱)

از مرگ نمیترسم

من فقط نگرانم که درشلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم

عکس نوشته در مورد مادر (۲۰)

عکس نوشته عاشقانه درباره مادر

کسی که میدونه اشتباه کردی

و بازم ازت دفاع می‌کنه

یا عاشقته ، یا مادرته

عکس نوشته در مورد مادر (۱۵)

مادر عزیزم

تو ، بارگاهی از تمام خوبی ها هستی

عشق با بودنت برکت می گیرد و

برکت از تو ،عشق

عکس نوشته در مورد مادر (۱۴)

مى خواست عشق را بچشاند به کام خلق

با طعم شیر و شهد و شکر، مادر آفرید

عکس نوشته در مورد مادر (۱۹)

پیوند می زند

بهار من را

به برف زمستانی

که بر سرش نشسته است

مادر

عکس نوشته در مورد مادر (۱۸)

مهربان مادرم

وقتی مرا به خدا می سپاری

دنیایم بیمه می شود

شک ندارم

خدا هم

دستانش در دستان توست


منبع:

https://delbaraneh.com/photo-gallery/photo-written-by-mother/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد