اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ محسن چاوشی حسین

متن آهنگ محسن چاوشی به نام حسین

Text Music Mohsen Chavoshi Called Hossein

ꕥآن دست ببرد سر هر را خشکاند همه کار و کسم راꕥ
ꕥبی دست به دیدار خدا شو خود مست دیدار خدا شوꕥ
ꕥسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راꕥ
ꕥهرآنچه که دلبستگیم بود از بند دل و جان برادرꕥ
ꕥدادم به رهش جانمو حتی فرزند صغیر نو رسم راꕥ

متن آهنگ حسین از محسن چاوشی

ꕥآن دست ببرد سر هر را خشکاند همه کار و کسم راꕥ
ꕥبی دست به دیدار خدا شو خود مست دیدار خدا شوꕥ
ꕥسیراب شوی از بر معبود من نیز شکستم قفسم راꕥ
ꕥهرآنچه که دلبستگیم بود از بند دل و جان برادرꕥ
ꕥدادم به رهش جانمو حتی فرزند صغیر نو رسم راꕥ

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حسین از محسن چاوشی

متن آهنگ پدرام پالیز دریا

متن آهنگ پدرام پالیز به نام دریا

Text Music Pedram Paliz Called Darya

متن آهنگ مسعود روح نیکان عابر پیاده

متن آهنگ مسعود روح نیکان به نام عابر پیاده

Text Music Masood Roohnikan Called Abere Piade

متن آهنگ آرمین زارعی برو برنگرد

متن آهنگ آرمین زارعی به نام برو برنگرد

Text Music Armin Zarei Called Boro Barnagard

متن آهنگ افشین آذری حضرت عشق

متن آهنگ افشین آذری به نام حضرت عشق

Text Music Afshin Azari Called Hazrate Eshgh

نفس نفس سنین عشقنو قربان اولیم

متن آهنگ مهدی جهانی آروم ندارم

متن آهنگ مهدی جهانی به نام آروم ندارم

Text Music Mehdi Jahani Called Aroom Nadaram

متن آهنگ علی زند وکیلی فصل پریشانی

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام فصل پریشانی

Text Music Ali Zandvakili Called Fasle Parishani

♫♥بی تو پر از داغ پریشانیم ♫♥
♫♥مهر جنون خورده به پیشانیم♫♥
♫♥پس تو کجایی که نمیبینیم ♫♥
♫♥پس تو کجایی که نمیدانیم♫♥

متن آهنگ فصل پریشانی از علی زند وکیلی

♫♥بی تو پر از داغ پریشانیم ♫♥
♫♥مهر جنون خورده به پیشانیم♫♥
♫♥پس تو کجایی که نمیبینیم ♫♥
♫♥پس تو کجایی که نمیدانیم♫♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محسن چاوشی علی

متن آهنگ محسن چاوشی به نام علی

Text Music Mohsen Chavoshi Called Ali

ꕥ☘علی علی تو به والله تمام منیꕥ☘
ꕥ☘دل ببری همه شب ماه تمام منی ꕥ☘
ꕥ☘قسم قسم به رهت جان بدهم مرتضیꕥ☘
ꕥ☘رسم رسم به دو چشمان سیاهت شَهاꕥ☘

متن آهنگ علی از محسن چاوشی

ꕥ☘علی علی تو به والله تمام منیꕥ☘
ꕥ☘دل ببری همه شب ماه تمام منی ꕥ☘
ꕥ☘قسم قسم به رهت جان بدهم مرتضیꕥ☘
ꕥ☘رسم رسم به دو چشمان سیاهت شَهاꕥ☘

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی از محسن چاوشی

متن آهنگ علیرضا روزگار عشق حساس

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام عشق حساس

Text Music Alireza Roozegar Called Eshghe Hassas

وای دلم میره براش قفلم دیگه روی چشاش 
مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
وای که این واسه منه عشق حساس منه 
از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه

متن آهنگ عشق حساس از علیرضا روزگار

وای دلم میره براش قفلم دیگه روی چشاش 
مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
وای که این واسه منه عشق حساس منه 
از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا بهرام پر پر

متن آهنگ رضا بهرام به نام پر پر

Text Music Reza Bahram Called Par Par

⚘✤پر پر کردم گل باغ غرورم را⚘✤
⚘✤ تا در دستان تو باشد دل تنها⚘✤
⚘✤چنان کشتی دل غرق نگاهت شد ⚘✤
⚘✤که رفت از یاد من غمهای این دنیا⚘✤

متن آهنگ پر پر کردم گل باغ غرورم را از رضا بهرام

⚘✤پر پر کردم گل باغ غرورم را⚘✤
⚘✤ تا در دستان تو باشد دل تنها⚘✤
⚘✤چنان کشتی دل غرق نگاهت شد ⚘✤
⚘✤که رفت از یاد من غمهای این دنیا⚘✤

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پر پر کردم گل باغ غرورم را از رضا بهرام

متن آهنگ رضا بهرام آدم سابق

متن آهنگ رضا بهرام به نام آدم سابق

Text Music Reza Bahram Called Adame Sabegh

♫♥پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها♫♥
♫♥چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا♫♥

متن آهنگ آدم سابق از رضا بهرام

♫♥پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها♫♥
♫♥چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا♫♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ آدم سابق از رضا بهرام

متن آهنگ معین زد پرسه

متن آهنگ معین زد به نام پرسه

Text Music Moein Zandi Called Parse 

●♪♫قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو ●♪♫
●♪♫تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو●♪♫
●♪♫منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی●♪♫
●♪♫هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی●♪♫

متن آهنگ پرسه از معین زد

●♪♫قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو ●♪♫
●♪♫تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو●♪♫
●♪♫منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی●♪♫
●♪♫هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پرسه از معین زد

متن آهنگ مهدی مقدم بهونه

متن آهنگ مهدی مقدم به نام بهونه

Text Music Mehdi Moghadam Called Bahooneh

متن آهنگ محمد لطفی آشتی

متن آهنگ محمد لطفی به نام آشتی

Text Music Mohammad Lotfi Called Ashti 

متن آهنگ میثاق راد من چی

                                                                       متن آهنگ میثاق راد به نام من چی

Text Music Misagh Raad Called Man Chi