اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ ناصر پورکرم آغوش تو

متن آهنگ ناصر پورکرم به نام آغوش تو

Text Music Naser Pourkaram Called Aghooshe To

میخوام رو دیوار دلم اسم تو باشه خوشگلم
مث یه کوه پشت همیم نباشی میخورم زمین
میخوام رو دیوار دلم اسم تو باشه خوشگلم
مث یه کوه پشت همیم نباشی میخورم زمین

موزیک : آرشا رادین , تنظیم : حامد برادران

متن آهنگ آغوش تو از ناصر پورکرم

میخوام رو دیوار دلم اسم تو باشه خوشگلم
مث یه کوه پشت همیم نباشی میخورم زمین
میخوام رو دیوار دلم اسم تو باشه خوشگلم
مث یه کوه پشت همیم نباشی میخورم زمین
به لینک های زیر مراجعه نمایید :

⇔ لینک دانلود ⇔

متن آهنگ آغوش تو از ناصر پورکرم

متن آهنگ مجید رضوی پنج صبح

متن آهنگ مجید رضوی به نام پنج صبح

Text Music Majid Razavi Called Panje Sobh

یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای
پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل

موزیک : مجید رضوی , تنظیم و میکس و مسترینگ : میلاد ترابی

متن آهنگ پنج صبح از مجید رضوی

یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای
پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پنج صبح از مجید رضوی

متن پیامک عاشقانه و رومانتیک برای همسر

متن عاشقانه ترین پیامک ها برای همسر

همان طور که می دانید خواستنی ترین آرزوی هر شخصی عشق می باشد گاهی اوقات بعضی از افراد علی رغم عشق زخم عمیقی که در وجودشان نسبت به همسر و عشقشان نهفته است دوست دارند مدام این عشق و علاقه را به همسر یا عشق خود بازگو کنند اما ابراز این همه احساس با فن بیان بسیار قوی میسر است ما برای همراهی شما در جهت ابراز علاقه به همسر و عشقتان مجموعه ای از پیامک های عاشقانه جدید را در سرگرمی نمناک گرد آوری کردیم تا با ارسال آن به عزیزان خود حس واقعی تان را به آنها منتقل کنید.

متن عاشقانه

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

همانگونه که خداوند تو را انتخاب کرد که یک عشق واقعی و نیمه بهتر من باشی، من عمیقاً تو را دوستت دارم عشق دلم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

با عشق تو

بی نیازم از هرچه که هست

و با عشق تو

چاره سازم هر انچه که نیست

دوست دارم عشقم

  ادامه مطلب ...

متن عاشقانه برای شوهر خاص و دلبرانه

ما در این مطلب مجموعه کاملی از متن عاشقانه برای شوهر کوتاه و بلند را جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد …. با ما همراه باشید ….

متن عاشقانه برای شوهر | ۱۱۰ شعر و متن عاشقانه برای تقدیم به شوهر

متن عاشقانه برای شوهر

ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

  ادامه مطلب ...