اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ گرشا رضایی مجرم

متن آهنگ گرشا رضایی به نام مجرم

Text Music Garsha Rezaei Called Mojrem

♩♪♬آی دیوونه میدونی گیره ♩♪♬
♩♪♬احساسم هنوز درگیره♩♪♬
♩♪♬تو واسم بازم همونی ♩♪♬
♩♪♬هرچی شه همون میمونی♩♪♬

متن آهنگ مجرم از گرشا رضایی

♩♪♬آی دیوونه میدونی گیره ♩♪♬
♩♪♬احساسم هنوز درگیره♩♪♬
♩♪♬تو واسم بازم همونی ♩♪♬
♩♪♬هرچی شه همون میمونی♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ معین زد من عاشقتم هنوزم

متن آهنگ معین زد به نام من عاشقتم هنوزم

Text Music Moein Zandi Called Man Asheghetam Hanoozam 

●♪♫من عاشقتم هنوزم ●♪♫
●♪♫و حدس بزن تو کجایی!●♪♫
●♪♫تو ذهن پیر و مریضم…●♪♫
●♪♫به هیچکی؛ جاتو نگفتم●♪♫

متن آهنگ من عاشقتم هنوزم از معین زد

●♪♫من عاشقتم هنوزم ●♪♫
●♪♫و حدس بزن تو کجایی!●♪♫
●♪♫تو ذهن پیر و مریضم…●♪♫
●♪♫به هیچکی؛ جاتو نگفتم●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ من عاشقتم هنوزم از معین زد

متن آهنگ ماهان بهرام خان استرس

متن آهنگ ماهان بهرام خان به نام استرس

Text Music Mahan Bahramkhan Called Stress

♩♪♬سخته همه روز و شبام بدون تو ♩♪♬
♩♪♬حبسه دل و روحم تو این زندون تو♩♪♬
♩♪♬بسه بیا حالم بده از استرس ♩♪♬
♩♪♬تو بیا به داد این دلم برس♩♪♬

متن آهنگ استرس از ماهان بهرام خان

♩♪♬سخته همه روز و شبام بدون تو ♩♪♬
♩♪♬حبسه دل و روحم تو این زندون تو♩♪♬
♩♪♬بسه بیا حالم بده از استرس ♩♪♬
♩♪♬تو بیا به داد این دلم برس♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حمید صفت شاه کش

متن آهنگ حمید صفت به نام شاه کش

Text Music Hamid Sefat Called Shah Kosh

✿●✿بگو هیچکی پشت عشقم بد نگه ✿●✿
✿●✿هرچند هرچی خاطره داریم از قبل پَر پَره✿●✿
✿●✿توی مردادیم اما امشب ✿●✿
✿●✿از همه ی شبای زندگیم سرد تره✿●✿

" تیتراژ فیلم سینمایی شاه کش با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "

متن آهنگ شاه کش تیتراژ فیلم سینمایی شاه کش از حمید صفت

✿●✿بگو هیچکی پشت عشقم بد نگه ✿●✿
✿●✿هرچند هرچی خاطره داریم از قبل پَر پَره✿●✿
✿●✿توی مردادیم اما امشب ✿●✿
✿●✿از همه ی شبای زندگیم سرد تره✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ روزبه بمانی اسمت که میاد

متن آهنگ روزبه بمانی به نام اسمت که میاد

Text Music Roozbeh Bemani Called Esmet Ke Miad

♫♭♬اسمت که میاد همه باهام بدن ♫♭♬
♫♭♬انگار سر صف کتکم زدن♫♭♬
♫♭♬انگار نه انگار دیگه بزرگم ♫♭♬
♫♭♬میرم بغل مادربزرگم♫♭♬

متن آهنگ اسمت که میاد از روزبه بمانی

♫♭♬اسمت که میاد همه باهام بدن ♫♭♬
♫♭♬انگار سر صف کتکم زدن♫♭♬
♫♭♬انگار نه انگار دیگه بزرگم ♫♭♬
♫♭♬میرم بغل مادربزرگم♫♭♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا یزدانی سایه نشو هرگز

متن آهنگ رضا یزدانی به نام سایه نشو هرگز

Text Music Reza Yazdani Called Saye Nasho Hargez

متن آهنگ سایه نشو هرگز رضا یزدانی

✿●✿دل میکنی آسون مهتابو میدزدن ✿●✿
✿●✿عاشق شدن درده تو لحظه ی رفتن✿●✿
✿●✿از پنجره میری چشمامو میبندم ✿●✿
✿●✿تقصیر بارون نیست با گریه میخندم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده عاشقم

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشقم

Text Music Mohsen EbrahimZade Called Ashegham

✿●✿عاشقم…✿●✿
✿●✿به جون جفتمون قسم، عاشقم✿●✿
✿●✿می دونی خیلی بی کسم✿●✿
✿●✿این دلم همیشه بیقراره توئه✿●✿

متن آهنگ عاشقم از محسن ابراهیم زاده

✿●✿عاشقم…✿●✿
✿●✿به جون جفتمون قسم، عاشقم✿●✿
✿●✿می دونی خیلی بی کسم✿●✿
✿●✿این دلم همیشه بیقراره توئه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پازل بند پادکست خاطره انگیز 3

متن آهنگ پازل بند به نام پادکست خاطره انگیز 3 

Text Music Puzzle Band Called Memorable Medley 3

♫♭♬خوبه یه چیزی داری بهش تکیه کنی خوبه ♫♭♬
♫♭♬تا داری کم میاری خوب بلدی گریه کنی خوبه♫♭♬
♫♭♬دمتم گرم با بچه بازیات ساختی منو ♫♭♬
♫♭♬دمتم گرم همش پشت گوش انداختی منو♫♭♬

متن آهنگ پادکست خاطره انگیز 3 از پازل بند

♫♭♬خوبه یه چیزی داری بهش تکیه کنی خوبه ♫♭♬
♫♭♬تا داری کم میاری خوب بلدی گریه کنی خوبه♫♭♬
♫♭♬دمتم گرم با بچه بازیات ساختی منو ♫♭♬
♫♭♬دمتم گرم همش پشت گوش انداختی منو♫♭♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شهاب مظفری ستایش

متن آهنگ شهاب مظفری به نام ستایش 

Text Music Shahab Mozaffari Called Setayesh

✿●✿زندگی عین دریای بی آب من ✿●✿
✿●✿همش راه میرم بی تو تو خواب✿●✿
✿●✿مثل یک کوری ام که عصاشو داده ✿●✿
✿●✿به دست یک کرم شب تاب✿●✿

“ تیتراژ پایانی سریال ستایش ۳ شبکه سه سیما ”

متن آهنگ ستایش تیتراژ پایانی سریال ستایش 3 از شهاب مظفری

✿●✿زندگی عین دریای بی آب من ✿●✿
✿●✿همش راه میرم بی تو تو خواب✿●✿
✿●✿مثل یک کوری ام که عصاشو داده ✿●✿
✿●✿به دست یک کرم شب تاب✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علیرضا طلیسچی بام نبود کسی

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام بام نبود کسی

Text Music Alireza Talischi Called Bam Nabood Kasi

متن آهنگ بام نبود کسی از علیرضا طلیسچی

✿●✿ لطف کن هرچی پیشت دارمو پست کن ✿●✿
✿●✿یا برو یا قلبتو درست کن✿●✿
✿●✿کی منو عاشق کنه جز تو به جز تو✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی پیشتاز حواست باشه

متن آهنگ علی پیشتاز به نام حواست باشه

Text Music Ali Pishtaz Vs Nima Called Havaset Bashe

♩♪♬تو بارون منی و حواست باشه ♩♪♬
♩♪♬لباسامونم حتی باید ست باشه♩♪♬
♩♪♬من عاشق خنده هاتم همه میدونن ♩♪♬
♩♪♬سالهای با هم موندمون صد تا شه♩♪♬
متن آهنگ حواست باشه از علی پیشتاز

♩♪♬تو بارون منی و حواست باشه ♩♪♬
♩♪♬لباسامونم حتی باید ست باشه♩♪♬
♩♪♬من عاشق خنده هاتم همه میدونن ♩♪♬
♩♪♬سالهای با هم موندمون صد تا شه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حواست باشه از علی پیشتاز

متن آهنگ محسن چاوشی بند باز

متن آهنگ محسن چاوشی به نام بند باز

Text Music Mohsen Chavoshi Called Band Baz

متن آهنگ بند باز از محسن چاوشی

♩♪♬چلچله ی بیچاره رو هیچ لونه نساز♩♪♬
♩♪♬قله ی پروازت یه سقف ریخته ست ♩♪♬
♩♪♬چلچله ی بیچاره رو هیچ لونه نساز♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بند باز از محسن چاوشی

متن آهنگ شایان اشراقی من دلم بارون میخواد

متن آهنگ شایان اشراقی به نام من دلم بارون میخواد

Text Music Shayan Eshraghi Called Man Delam Baroon Mikhad

متن آهنگ من دلم بارون میخواد از شایان اشراقی

♩♪♬من دلم بارون میخواد اگه گریم میخواد جا اون بیاد ♩♪♬
♩♪♬آره انقد شدم داغون زیاد که کسی نمیتونه کاری کنه♩♪♬
♩♪♬من دلم بارون میخواد اگه گریم میخواد جا اون بیاد♩♪♬
♩♪♬ آره انقد شدم داغون زیاد که کسی نمیتونه کاری کنه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امیرعباس گلاب ارباب

متن آهنگ امیرعباس گلاب به نام ارباب

Text Music Amirabbas Golab Called Arbab

" ویژه ایام سوگواری محرم "

متن آهنگ ارباب از امیرعباس گلاب

♩♪♬چجوری بعد تو بابا ، بگو آروم بگیرم♩♪♬
♩♪♬نمیخوام زنده باشم کاش ، منم با تو بمیرم♩♪♬
♩♪♬چجور طاقت بیارم دیدنت رو نیزه ها رو♩♪♬
♩♪♬نمیتونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ارباب از امیرعباس گلاب

متن آهنگ امیرعباس گلاب ارباب

متن آهنگ امیرعباس گلاب به نام ارباب

Text Music Amirabbas Golab Called Arbab

" ویژه ایام سوگواری محرم "

متن آهنگ ارباب از امیرعباس گلاب

♩♪♬چجوری بعد تو بابا ، بگو آروم بگیرم♩♪♬
♩♪♬نمیخوام زنده باشم کاش ، منم با تو بمیرم♩♪♬
♩♪♬چجور طاقت بیارم دیدنت رو نیزه ها رو♩♪♬
♩♪♬نمیتونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ارباب از امیرعباس گلاب