اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ سینا درخشنده خوش خنده ی من

متن آهنگ سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من

Text Music Sina Derakhshande Called Khosh Khandeye Man

متن آهنگ خوش خنده ی من از سینا درخشنده

دلبر خوش خنده ی من!
حرفاتو با خنده بزن…

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ خوش خنده ی من از سینا درخشنده 

متن آهنگ میلاد راستاد بغل تو

متن آهنگ میلاد راستاد به نام بغل تو

Text Music Milad Rastad Called Baghale To

متن آهنگ بغل تو از میلاد راستاد

بغلم کن که الان بغل تو مونده برام 
اون آغوش آرامشه
 که این جوری داره منو می کشه 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بغل تو از میلاد راستاد

متن آهنگ علیرضا روزگار دختر ترک

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام دختر ترک

Text Music Alireza Roozegar Called Dokhtare Tork

متن آهنگ دختر ترک از علیرضا روزگار

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دختر ترک از علیرضا روزگار

متن آهنگ عادل و میعاد رمانتیک

متن آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک

Text Music Adel Vs Miad Called Romantic

متن آهنگ رمانتیک از عادل و میعاد

اره تویی تو بخند تا دلم وا شه
چی میشه زود تر بگی باشه
چی میشه زود تر بگی باشه 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رمانتیک از عادل و میعاد

متن آهنگ بهنام صفوی بازی

متن آهنگ بهنام صفوی به نام بازی

Text Music Behnam Safavi Called Bazi

آخرین اثر منتشر شده از بهنام صفوی

متن آهنگ بازی از بهنام صفوی

کسی جز خود تو شبیه تو نیست
نمیتونم اصلا شبیه تو شم
رسیدن به تو غیر ممکن شده
نمیدونم اصلا به چی دلخوشم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بازی از بهنام صفوی 

متن آهنگ گرشا رضایی دیوونه ی دیوونه

متن آهنگ گرشا رضایی به نام دیوونه ی دیوونه

Text Music Garsha Rezaei Called Divooneye Divoone

متن آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی

مث دیوونه ها؛ میگردم دورت!
چون دوست دارم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی مگه میشه مگه داریم

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی به نام مگه میشه مگه داریم

Text Music Mohammadreza Alimardani Called Mage Mishe Mage Darim

متن آهنگ مگه میشه مگه داریم محمدرضا علیمردانی

سی ساله تورو می بوسم
 شب به شب از پشت شیشه 
خیلیا میگن، محاله!
مگه داریم؟ مگه میشه؟

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مگه میشه مگه داریم محمدرضا علیمردانی 

متن آهنگ سینا پارسیان کشتی 2

متن آهنگ سینا پارسیان به نام کشتی 2

Text Music Sina Parsian Called The Ship 2

متن آهنگ کشتی 2 از سینا پارسیان

من هرکاری کردم برای تو بود
آبروداری کردم برای تو بود
 من از وقتی عشق مرد دیدم 
دیگه خونه نه جای خودم بود نه جای تو بود 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کشتی 2 از سینا پارسیان

متن آهنگ معین زد جاده هراز

متن آهنگ معین زد به نام جاده هراز

Text Music Moein Z Called Jadde Haraaz 

متن آهنگ جاده هراز از معین زد

تو همه برای منی و من، اگه تو نباشی چه بی کسم…
انقده تو خوبی؛ که در عجب!
من به گرد پاتم نمی رسم…

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جاده هراز از معین زد

متن آهنگ محمدرضا گلزار عاشق نبودی

متن آهنگ محمدرضا گلزار به نام عاشق نبودی

Text Music Mohammadreza Golzar Called Ashegh Naboodi

متن آهنگ عاشق نبودی از محمدرضا گلزار

عاشق نبودی و دل تو تنگ نشد برام 
بشین یه لحظه جای من ببین کجام
کجایی که همیشه ابریه هوام …

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مجید ماندگاری مهره سوخته

متن آهنگ مجید ماندگاری به نام مهره سوخته

Text Music Majid Mandegari Called Mohre Sookhteh

متن آهنگ مهره سوخته از مجید ماندگاری

وقتشه به خودت بیای
دلگیرم از تو که بی تعهدی
دیگه برام تموم شدی 
چه بخوای چه نخوای

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهره سوخته از مجید ماندگاری 

متن آهنگ بانگو مینی چه حال خوبی داره

متن آهنگ بانگو مینی به نام چه حال خوبی داره

Text Music Bangomini Called Che Hale Khoobi Dare

متن آهنگ چه حال خوبی داره از بانگو مینی

چه حال خوبی داره؛ چشای تو… آره!
تا حالا این جوری نبودم…
اولین باره!
چه حال خوبی داره… چه حال خوبی!

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ چه حال خوبی داره از بانگو مینی 

متن آهنگ مهرزاد اسفندیاری همون دیوونه

متن آهنگ مهرزاد اسفندیاری به نام همون دیوونه

Text Music Mehrzad Esfandiyari Called Hamoon Divoone

متن آهنگ همون دیوونه از مهرزاد اسفندیاری

دلو می کشی با دلبریات
از این کارات خوشم میاد! 
قربون این دیوونگیات! 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ همون دیوونه از مهرزاد اسفندیاری 

متن آهنگ علیرضا روزگار عشقای امروز

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام عشقای امروز

Text Music Alireza Roozegar Called Eshghaye Emrooz

متن آهنگ همه میدونن قصه لیلی و مجنون علیرضا روزگار

همه میدونن؛ قصه ی لیلی و مجنونو میدونن 
عشقِ شیرین و فرهادوُ، میدونن…

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ همه میدونن قصه لیلی و مجنون علیرضا روزگار

متن آهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام سخت گیر

Text Music Alireza Talischi Called Sakhtgir

متن آهنگ سخت گیر از علیرضا طلیسچی

 من سختگیرم ولی سخت میرم 
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا 
روی تو گیرم روی تو گیرم

به لینک زیر مراجعه نمایید :