اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مهراد جم کاپوچینو

متن آهنگ مهراد جم به نام کاپوچینو

Text Music Mehraad Jam Called Cappuccino

متن آهنگ مهراد جم کاپوچینو

متن آهنگ مهراد جم به نام کاپوچینو

Text Music Mehraad Jam Called Cappuccino

متن آهنگ سالار عقیلی ققنوس

متن آهنگ سالار عقیلی به نام ققنوس

 Text Music Salar Aghili Called Ghoghnoos

♥ ببین ققنوس دردم را به زیر خاک لبخندم ♥
♥ به تاریخ ازل گم کرده ام شادی جانم را ♥

متن آهنگ ققنوس از سالار عقیلی

آهنگ سالار عقیلی ققنوس

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ ققنوس از سالار عقیلی

متن آهنگ کاوه آفاق شبهای مافیا

متن آهنگ کاوه آفاق به نام شبهای مافیا

Text Music Kaveh Afaagh Called Shabhaye Mafia

♫ من تو این بازیا خستم از بعضیا ♫
♫ تویی تنها کس من تو شبای مافیا ♫
♫ بده دست به دستم تا رد شیم از این شبا ♫
♫ تویی تنها کس من تویی تنها جون پناه ♫

متن آهنگ شبهای مافیا از کاوه آفاق

♫ من تو این بازیا خستم از بعضیا ♫
♫ تویی تنها کس من تو شبای مافیا ♫
♫ بده دست به دستم تا رد شیم از این شبا ♫
♫ تویی تنها کس من تویی تنها جون پناه ♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کامران مولایی امون از عشق

متن آهنگ کامران مولایی به نام امون از عشق

Text Music Kamran Molaei Called Amoon Az Eshgh

♥چی داره عاشقی غیر حال داغون♥
♥ چی داره جز شکست و پرسه تو خیابون♥
♥یکی همیشه هست که میره آسون♥
♥ امون از عشق امون از عشق♥

متن آهنگ امون از عشق از کامران مولایی

♥چی داره عاشقی غیر حال داغون♥
♥ چی داره جز شکست و پرسه تو خیابون♥
♥یکی همیشه هست که میره آسون♥
♥ امون از عشق امون از عشق♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهدی جهانی کیمیا

متن آهنگ مهدی جهانی به نام کیمیا

Text Music Mehdi Jahani Called Kimia

❧غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم❧
❧اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم❧
❧بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی❧
❧یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری❧

متن آهنگ کیمیا از مهدی جهانی

❧غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم❧
❧اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم❧
❧بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی❧
❧یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری❧

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کیمیا از مهدی جهانی

متن آهنگ مسیح و آرش AP من معذرت میخوام

متن آهنگ مسیح و آرش AP به نام من معذرت میخوام

Text Music Masih & Arash AP Called Man Mazerat Mikham

متن آهنگ رامین بی باک سرزنش

متن آهنگ رامین بی باک به نام سرزنش

Text Music Ramin Bibak Called Sarzanesh

متن آهنگ بیوسا معشوق تب دارم

متن آهنگ بیوسا به نام معشوق تب دارم

Text Music Biosa Called Mashooghe Tab Daram

متن آهنگ سامان جلیلی نشد که نشد

متن آهنگ سامان جلیلی به نام نشد که نشد

Text Music Saman Jalili Called Nashod Ke Nashod

متن آهنگ سامان جلیلی نشد که نشد

متن آهنگ سامان جلیلی به نام نشد که نشد

Text Music Saman Jalili Called Nashod Ke Nashod

متن آهنگ کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

متن آهنگ کسری زاهدی به نام شاخه گل من نیومد

Text Music Kasra Zahedi Called Shakhe Gol Man Naiomad

متن آهنگ مهدی جهانی پاییز بی بهار

متن آهنگ مهدی جهانی به نام پاییز بی بهار

Text Music Mehdi Jahani Called Paeize Bi Bahar

متن آهنگ حمید هیراد مجنون

متن آهنگ حمید هیراد به نام مجنون

Text Music Hamid Hiraad Called Majnoon

متن آهنگ علی منتظری دریا

متن آهنگ علی منتظری به نام دریا

Text Music Ali Montazeri Called Darya