اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیا همه چی تموم

متن آهنگ علیا به نام همه چی تموم

Text Music Aliya Called Hame Chi Tamoom

متن آهنگ همه چی تموم از علیا

✿●✿رفتی تو قلبم✿●✿
✿●✿کردی خودتو بدجوری جا✿●✿
✿●✿یچیز نابی✿●✿
✿●✿همچی تموم هستی یجا✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شایع اینجانب

متن آهنگ شایع به نام اینجانب

Text Music Shayea Called Injaneb

متن آهنگ اینجانب از شایع

✿●✿رو به روت نور بنداز شیر اومده✿●✿
✿●✿ سفت و محکم با اینکه دیر اومده✿●✿
✿●✿رد شده از لب تیغ اومده✿●✿
✿●✿میخونه یه ایران میکوبن هی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ یوحنا برگرد به من

متن آهنگ یوحنا به نام برگرد به من

Text Music Yuhanna Called Bargard Be Man

متن آهنگ برگرد به من از یوحنا

✿●✿برگرد به من تو که میدونی به چشمای نازت وابستس دلم✿●✿
✿●✿بیا بگرد آخه این دل دیوونه بی تو خستس یکم✿●✿
✿●✿چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی از قصد به من✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی عباسی جذاب ترین

متن آهنگ علی عباسی به نام جذاب ترین

Text Music Ali Abbasi Called Jazzab Tarin

متن آهنگ جذاب ترین از علی عباسی

♩♪♬تو جذابترین قسمت عشقی♩♪♬
♩♪♬بدون تو میمیریم منو قلبه مریضم♩♪♬
♩♪♬نگاهم کن نباشی میرم از دست♩♪♬
♩♪♬نباشی میره از دست همه چیزم عزیزم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جذاب ترین از علی عباسی

متن آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد

متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام نگو برگرد

Text Music Ehsan Khajeamiri Called Nagoo Bargard

متن آهنگ نگو برگرد احسان خواجه امیری

♩♪♬وقتی میرم، از این همه درد ♩♪♬
♩♪♬به خاطر من؛ نگو برگرد…! ♩♪♬
♩♪♬با قلب من؛ چه ها که نکرد نبودن تو… ♩♪♬
♩♪♬نگو برگرد! ♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پویا بیاتی دیوونتم

متن آهنگ پویا بیاتی به نام دیوونتم

Text Music Pouya Bayati Called Divoonatam

متن آهنگ دیوونتم از پویا بیاتی

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شاهین بنان عاشق نشدی

متن آهنگ شاهین بنان به نام عاشق نشدی

Text Music Shahin Banan Called Ashegh Nashodi

متن آهنگ عاشق نشدی از شاهین بنان

✿●✿عاشق نشدی بدونی چیه عشق ✿●✿
✿●✿یه حال عجیب و غریبیه عشق✿●✿
✿●✿عاشق نشدی وابسته بشی ✿●✿
✿●✿از عالم و آدما دست بکشی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ فرشید ادهمی با هم دوستیم

متن آهنگ فرشید ادهمی به نام با هم دوستیم

Text Music Farshid Adhami Called Ba Ham Doostim

متن آهنگ با هم دوستیم از فرشید ادهمی

✿●✿خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه✿●✿
✿●✿ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه✿●✿
✿●✿خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه✿●✿
✿●✿تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محسن بهمنی دیوونگی

متن آهنگ محسن بهمنی به نام دیوونگی

Text Music Mohsen Bahmani Called Divoonegi

متن آهنگ دیوونگی از محسن بهمنی

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امیر عظیمی مسیر

متن آهنگ امیر عظیمی به نام مسیر

Text Music Amir Azimi Called Masir

متن آهنگ مسیر از امیر عظیمی

♩♪♬بیا چند قدم این مسیرو بریم♩♪♬
♩♪♬این احساس برای تو کافی نبود​​​​​​​♩♪♬
​​​​​​​♩♪♬چقدر باید این حسو اقرار کرد♩♪♬
​​​​​​​♩♪♬دیگه فرصته اعترافی نبود♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پدرام پالیز حباب

متن آهنگ پدرام پالیز به نام حباب

Text Music Pedram Paliz Called Hobab

متن آهنگ حباب از پدرام پالیز

✿●✿تو نباشی هر شب ✿●✿
✿●✿می گیرد طوفان ساحلم را ✿●✿
✿●✿نمانده ای در کنارم ✿●✿
✿●✿امیدی به تو ندارم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سام و پویا آروم آروم

متن آهنگ سام و پویا به نام آروم آروم

Text Music Sam Vs Pouya Called Aroom Aroom

متن آهنگ آروم آروم از سام و پویا

✿●✿آروم آروم باهات اومدم توو دل همین خیابونا ✿●✿
✿●✿تو بیا یا کنار من بمون یا که برو با اونا✿●✿
✿●✿آروم آروم باهات اومدم توو دل همین خیابونا ✿●✿
✿●✿تو بیا یا کنار من بمون یا که برو با اونا✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهراد دریا تویی

متن آهنگ مهراد به نام دریا تویی

Text Music Mehraad Called Darya Toei

متن آهنگ دریا تویی مهراد

✿●✿عاشقترین عاشق منم…✿●✿
✿●✿زیبایی!! دنیا تویی ؛ وقتی که دریا تویی دل را به دریا زدم✿●✿
✿●✿با من تو بمان ! که هر دقیقه از ترس نبودنت نلرزم✿●✿
✿●✿تا مرز جنون، فاصله ای نیست!!! ✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سهیل جامی درمیره

متن آهنگ سهیل جامی به نام درمیره

Text Music Soheil Jami Called Dar Mire

متن آهنگ درمیره از سهیل جامی

✿●✿جونم واست در میره دلم برات ضعف میره !…✿●✿
✿●✿بیا بده به دلم دلتو نمیخوام بکنم ولتو✿●✿
✿●✿جونم واست در میره دلم برات ضعف میره !…✿●✿
✿●✿آخه چشای تو بد نابه یه کسی مث تو کمیابه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نماید :

متن آهنگ ناصر زینعلی دلبر ناب

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام دلبر ناب

Text Music Reza Bahram Called Delbar Nab

متن آهنگ دلبر ناب از ناصر زینعلی

✿●✿دلبر ناب دلم ✿●✿
✿●✿با چشای خوشگل مشکیت یکم✿●✿
✿●✿یه نگاه ریز زیر چشمی به من✿●✿
✿●✿بندازکه من دیوونه شم ای وای من✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلبر ناب از ناصر زینعلی