اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ امید نعمتی لیسانسه ها

متن آهنگ امید نعمتی به نام لیسانسه ها

Text Music Omid Nemati Called Lisanseha

متن آهنگ تیتراژ سریال لیسانسه ها 2 از امید نعمتی

تو بیا ای یار دیرین
تو بیا ای شور شیرین
که به صحراها دریاها بباریم
تو بیا ای باد و باران

متن آهنگ تیتراژ سریال لیسانسه ها 2 از امید نعمتی

متن آهنگ حامد همایون چتر خیس

متن آهنگ حامد همایون به نام چتر خیس

Text Music Hamed Homayoun Called Chatre Khis

متن آهنگ حامد همایون دستم تو دست یاره

دستم تو دست یاره 
قلبم چه بی قراره
به به به به چی میشه 
امشب بارون اگر بباره

متن آهنگ حامد همایون دستم تو دست یاره

متن آهنگ بنیامین بهادری چند متر مکعب عشق

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام چند متر مکعب عشق

Text Music Benyamin Bahadori Called Chand Metr Mokaab Eshgh

متن آهنگ چند متر مکعب عشق بنیامین بهادری

ما به هم محکومیم مثه
مثه ما دوتا به هم مثه
مثه دوتا بی گناه مثه
مثه دوتا متهم

متن آهنگ چند متر مکعب عشق بنیامین بهادری

متن آهنگ فاتح نورایی سخته

متن آهنگ فاتح نورایی به نام سخته

Text Music Fateh Nooraei Called Sakhteh

متن آهنگ سخته به قربون چشاش بری تو رویا

سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه
اشکاتو زودی پاک کنی بی یه نشونه
سخته دوسش داشته باشی ولی ندونه
سخته نگاهش بکنی، اما نخونه

متن آهنگ سخته به قربون چشاش بری تو رویا

متن آهنگ معین راهبر نفس راحت

متن آهنگ معین راهبر به نام نفس راحت

Text Music Moein Rahbar Called Nafase Rahat

متن آهنگ معین راهبر نفس راحت

من چجوری بی تو سر کنم
دیگه کیو بغل کنم
وقتی دلم میگیره به کی بگم عشق من
نشد که قسمتم بشی نفس راحتم بشی

متن آهنگ معین راهبر نفس راحت

متن آهنگ بابک مافی فرشته

متن آهنگ بابک مافی به نام فرشته

Text Music Babak Mafi Called Fereshteh

متن آهنگ بابک مافی فرشته

اسمِ ترانه هام هر چی که بشه
 منظورِمن، تویی
 منظور خواهشه

متن آهنگ بابک مافی فرشته

متن آهنگ محمد اصفهانی به نام سبزه نوروز

متن آهنگ محمد اصفهانی به نام سبزه نوروز

Text Music Mohammad Esfahani Called Sabzeye Norouz

متن آهنگ آغوش شما لبریز خداست

آمدم ای شاه سلامت کنم
عرضه ارادت به مقامت کنم
آنچه که دارم تو رساندی به من
هیچ ندارم که به نامت کنم
آمده ام تا که سلامت کنم
سلـــــــــــامت کنم

بیوگرافی کامل خواننده پاپ آرون افشار

بیوگرافی و عکس های آرون افشار

عکس های آرون افشار

آرون افشار خواننده پاپ، آهنگساز اهل ایران است.ولی چیزی در رابطه با اینکه اهل کدام شهر است

متن آهنگ احسان خواجه امیری به دادم برس

متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام به دادم برس

Text Music Ehsan Khajeamiri Called Be Dadam Beres

متن آهنگ منو به حال من رها نکن

منو به حال من رها نکن
تو که برای من همه کسی
اگه هنوزم عاشق منی
چرا به داد من نمیرسی

متن آهنگ منو به حال من رها نکن

متن آهنگ مهدی یراحی اهل النخل

متن آهنگ مهدی یراحی به نام اهل النخل

Text Music Mehdi Yarrahi Called Ahle Nakhal

متن آهنگ اهل النخل از مهدی یراحی

اهل نخلستانیم
زاده ی سخاوت و بخشندگی
همسایه ی آفتابیم و
کمال همنشین ما را بخشنده ساخت

متن آهنگ اهل النخل از مهدی یراحی

متن آهنگ محمد اصفهانی مرو ای دوست

متن آهنگ محمد اصفهانی به نام مرو ای دوست

Text Music Mohammad Esfahani Called Maro Ey Doost

متن آهنگ محمد اصفهانی مرو ای دوست

مرو ای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
مروای دوست مرو ای دوست

متن آهنگ محمد اصفهانی مرو ای دوست

متن آهنگ محسن میرزاده عروسی خوبان

متن آهنگ محسن میرزاده به نام عروسی خوبان

Text Music Mohsen Mirzade Called Aroosi Khooban

متن آهنگ محسن میرزاده عروسی خوبان

جوونای رشید کوه رعنا بیاین
عاشقای عزیز دشت لیلا بیاین
تو ده بالا و پایین جشنه به همه بگین جشنه گل بهم بدین جشنه
مجلس عروسیه خوبانه جوونای ایرانه روز وصل یاران

متن آهنگ محسن میرزاده عروسی خوبان

متن آهنگ امیر تاجیک دلم از راه پره

متن آهنگ امیر تاجیک به نام دلم از راه پره

Text Music Amir Tajik Called Delam Az Rah Pore

متن آهنگ امیر تاجیک دلم از راه پره

تو دلت برای من
هنوزم جا داری
فکر دریاچه نباش
تو که دریا داری

متن آهنگ امیر تاجیک دلم از راه پره

متن آهنگ مسیح و آرش AP نمیرم

متن آهنگ مسیح و آرش AP به نام نمیرم

Text Music Masih & Arash Ap Called Nemiram

متن آهنگ بارونو بغل کردم ببین مسیح و آرش ای پی

تو نگی چیشده قلبت نمیرم نمیرم نمیرم
خیلی فرق کردی با اون روزای قبلت 
میگی نه میگی نه میگی نه
من که جز گفتن خوبی نگفتم نگفتم نگفتم 

متن آهنگ بارونو بغل کردم ببین مسیح و آرش ای پی

متن آهنگ پرواز همای شبان آهسته میگریم

متن آهنگ پرواز همای به نام شبان آهسته میگریم

Text Music Parvaz Homay Called Shaban Ahesteh Migeryam

متن آهنگ پرواز همای شبان آهسته میگریم

تو را با غیر می بینم صدایم در نمی آید
دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید
شبان آهسته میگریم که شاید کم شود دردم
تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید

متن آهنگ پرواز همای شبان آهسته میگریم