اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ احمد سلو آسون

متن آهنگ احمد سلو به نام آسون

Text Music Ahmad Solo Called Asoon

متن آهنگ راغب موجوع قلبی

متن آهنگ راغب به نام موجوع قلبی

Text Music Ragheb Called Mavjoe Ghalbi

متن آهنگ مسیح و آرش AP و پرواز همای بوی شمال

متن آهنگ مسیح و آرش AP و پرواز همای به نام بوی شمال

Text Music Masih Vs Arash AP Vs Parvaz Homay Called Booye Shomal

♬♫بی تو این آدما کندن از من ...♬♫
♬♫بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد♬♫ 
♬♫بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خندت♬♫
♬♫بی تو این آدما کندن از من ...♬♫

متن آهنگ بوی شمال از مسیح و آرش AP و پرواز همای

♬♫بی تو این آدما کندن از من ...♬♫
♬♫بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد♬♫ 
♬♫بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خندت♬♫
♬♫بی تو این آدما کندن از من ...♬♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

شعر مداحی محمود کریمی از خون فرق مولامون

شعر مداحی محمود کریمی به نام از خون فرق مولامون

Text Maddahi Mahmoud Karimi Called Az Khoone Farghe Molaamoon

♬♫از خون فرق مولامون محراب کوفه پر خونه♬♫
♬♫تو سجده کشته شد اونکه گفتن نماز نمیخونه♬♫
متن شعر مداحی از خون فرق مولامون محراب کوفه پر خونه محمود کریمی

♬♫از خون فرق مولامون محراب کوفه پر خونه♬♫
♬♫تو سجده کشته شد اونکه گفتن نماز نمیخونه♬♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ معین زددریابم

متن آهنگ معین زد به نام دریابم

Text Music Moein Zandi Called Daryabam 

●♪♫آمده ام خسته به مهمانیت●♪♫
●♪♫از همه کندم که همه فانی اند●♪♫
●♪♫تشنه خودم روی خودم آب بست●♪♫
●♪♫بر سر این سفره مرا آب هست●♪♫

متن آهنگ دریابم از معین زد

●♪♫آمده ام خسته به مهمانیت●♪♫
●♪♫از همه کندم که همه فانی اند●♪♫
●♪♫تشنه خودم روی خودم آب بست●♪♫
●♪♫بر سر این سفره مرا آب هست●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دریابم از معین زد

متن آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا

متن آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

Text Music Mohsen Chavoshi Called Taghe Soraya

متن آهنگ حسام الدین سراج یوسف زیبای حجازی

متن آهنگ حسام الدین سراج به نام یوسف زیبای حجازی

Text Music Hesamodin Seraj Called Yousef Zibaye Hejazi

✿●روز خوش آینه بازی رسید حُسن حقیقی و مجازی رسید●✿
✿●یوسف زیبای حجازی رسید یوسف زیبای حجازی رسید●✿

متن آهنگ یوسف زیبای حجازی از حسام الدین سراج

✿●روز خوش آینه بازی رسید حُسن حقیقی و مجازی رسید●✿
✿●یوسف زیبای حجازی رسید یوسف زیبای حجازی رسید●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رحیم شهریاری خالا اوغلی

متن آهنگ رحیم شهریاری به نام خالا اوغلی

Text Music Rahim Shahriari Called Khala Olghli

♪♩♩سنه من قربان کَسرم آی اوغلان♪♩♩
♪♩♩یارپاغلار کیمی اسرم خالوغلی♪♩♩
♪♩♩حسرتینه من دوزرم دوزرم♪♩♩
♪♩♩گلمسه سن کوسَرم خالوغلی♪♩♩

متن آهنگ خالا اوغلی از رحیم شهریاری

♪♩♩سنه من قربان کَسرم آی اوغلان♪♩♩
♪♩♩یارپاغلار کیمی اسرم خالوغلی♪♩♩
♪♩♩حسرتینه من دوزرم دوزرم♪♩♩
♪♩♩گلمسه سن کوسَرم خالوغلی♪♩♩

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ پویان نجف مرنجانم

متن آهنگ پویان نجف به نام مرنجانم

Text Music Pouyan Najaf Called Maranjanam

متن آهنگ پارسا خائف خیال تو

متن آهنگ پارسا خائف به نام خیال تو

Text Music Parsa Khaef Called Khiale To

متن آهنگ علی ابراهیمی ای ولا

متن آهنگ علی ابراهیمی به نام ای ولا

Text Music Ali Ebrahimi Called Ey Vala

متن آهنگ پویا بیاتی اشتیاق

متن آهنگ پویا بیاتی به نام اشتیاق

Text Music Pouya Bayati Called Eshtiyagh 

متن آهنگ محسن عباسی دل حساس

متن آهنگ محسن عباسی به نام دل حساس

Text Music Mohsen Abbasi Called Dele Hasas

متن آهنگ بنیامین بهادری رفیق

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام رفیق

Text Music Benyamin Bahadori Called Refigh

متن آهنگ احمد سلو استرس دارم

متن آهنگ احمد سلو به نام استرس دارم

Text Music Ahmad Solo Called Stress Daram