اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حجت اشرف زاده قلب سفید

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام قلب سفید

Text Music Hojat Ashrafzadeh Called Ghalbe Sefid

متن آهنگ سینا شعبانخانی شب یلدا

متن آهنگ سینا شعبانخانی به نام شب یلدا

Text Music Sina Shabankhani Called Shabe Yalda

مثل موهات سیااهه این شب یلدای من 
من دلم میخواد کنار تو بمونم دائما
وقتی عمر کوتاهه غصه ها تو راهه من چرا با تو نباشم
از من نخواه این شب طولانی تنها بدون تو بمونم

" این قطعه به صورت دلی اجرا شده است "

متن آهنگ شب یلدا از سینا شعبانخانی

مثل موهات سیااهه این شب یلدای من 
من دلم میخواد کنار تو بمونم دائما
وقتی عمر کوتاهه غصه ها تو راهه من چرا با تو نباشم
از من نخواه این شب طولانی تنها بدون تو بمونم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سینا پارسیان زرگر

متن آهنگ سینا پارسیان به نام زرگر

Text Music Sina Parsian Called Zargar

.♩با توام تویی که داری منو از یاد میبری.♩
.♩چرا آدما به سمتی که نمیخواد میبری.♩
.♩اگه زندگیت شیرین شده به من مدیونی.♩
.♩کوه کندم ولی خب زدی به نام دیگری.♩

متن آهنگ زرگر از سینا پارسیان

.♩با توام تویی که داری منو از یاد میبری.♩
.♩چرا آدما به سمتی که نمیخواد میبری.♩
.♩اگه زندگیت شیرین شده به من مدیونی.♩
.♩کوه کندم ولی خب زدی به نام دیگری.♩

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ روزبه نعمت الهی مشهورم

متن آهنگ روزبه نعمت الهی به نام مشهورم

Text Music Roozbeh Nematollahi Called Mashhooram

متن آهنگ امیر تاجیک قهوه قجری

متن آهنگ امیر تاجیک به نام قهوه قجری

Text Music Amir Tajik Called Ghahve Ghajari

متن آهنگ شهاب مظفری یادت نره

متن آهنگ شهاب مظفری به نام یادت نره

Text Music Shahab Mozaffari Called Yadet Nare

متن آهنگ راغب رویا

متن آهنگ راغب به نام رویا

Text Music Ragheb Called Roya

♩♥میخوام بگم دوست دارم همین♩♥
♩♥تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون♩♥
♩♥ صدام بزن یه لحظه در میون♩♥
♩♥همیشه پای عشق من بمون ♩♥

متن آهنگ رویا از راغب

♩♥میخوام بگم دوست دارم همین♩♥
♩♥تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون♩♥
♩♥ صدام بزن یه لحظه در میون♩♥
♩♥همیشه پای عشق من بمون ♩♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رویا از راغب

متن آهنگ علی خدابنده برف

متن آهنگ علی خدابنده به نام برف

Text Music Ali Khodabandeh Called Barf

آهنگ رضا ملک زاده به نام سیب هوس

متن آهنگ رضا ملک زاده به نام سیب هوس

Text Music Reza Malekzade Called Sibe Havas

تو دلیل آتشفشانی که منم تو نگهبان زندانی که منم
بی نام و نشانی چه کنم این نامه رسانی که منم

متن آهنگ سیب هوس از رضا ملک زاده

تو دلیل آتشفشانی که منم تو نگهبان زندانی که منم
بی نام و نشانی چه کنم این نامه رسانی که منم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

آهنگ پالت به نام حافظ

متن آهنگ پالت به نام حافظ

Text Music Pallett Called Hafez

متن آهنگ هوروش بند تو مثل دریایی

متن آهنگ هوروش بند به نام تو مثل دریایی

Text Music Hoorosh Band Called To Mese Daryaei

متن آهنگ حسین توکلی یلدا

متن آهنگ حسین توکلی به نام یلدا

Text Music Hosein Tavakkoli Called Yalda

متن آهنگ سعید عرب تویی دلدار

متن آهنگ سعید عرب به نام تویی دلدار

Text Music Saeid Arab Called Toei Deldar

متن آهنگ سعید عرب یلدا

متن آهنگ سعید عرب به نام یلدا

Text Music Saeid Arab Called Yalda

متن آهنگ رضا بهرام خوابتو دیدم باز

متن آهنگ رضا بهرام به نام خوابتو دیدم باز

Text Music Reza Bahram Called Khabeto Didam Baz