اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ ایوان بندشاه نشین

متن آهنگ ایوان بند به نام شاه نشین

Text Music Evan Band Called Shahneshin

متن آهنگ ایوان بند شاه نشین قلبم

متن آهنگ ایوان بند به نام شاه نشین قلبم

Text Music Evan Band Called Shah Neshin Ghalbam

متن آهنگ ماکان بند با تو

متن آهنگ ماکان بند به نام با تو

Text Music Macan Band Called Ba To

❀با تو تو قلبم یه خونه ساختم ❧
❀من عشقو تازه با تو شناختم❧
❀اون دوتا چشمات آرامشم شد ❧
❀با تو حریفم یه تنه من کل شهرو❧

متن آهنگ با تو از ماکان بند

❀با تو تو قلبم یه خونه ساختم ❧
❀من عشقو تازه با تو شناختم❧
❀اون دوتا چشمات آرامشم شد ❧
❀با تو حریفم یه تنه من کل شهرو❧

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ با تو از ماکان بند

متن آهنگ مهدی احمدوند جاده های اشک

متن آهنگ مهدی احمدوند به نام جاده های اشک

Text Music Mehdi Ahmadvand Called Jadehhaye Ashk

متن آهنگ شاهین بنان یکی نیست

متن آهنگ شاهین بنان به نام یکی نیست

Text Music Shahin Banan Called Yeki Nist

♬♫خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم♬♫
♬♫اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای♬♫
♬♫به خودت رحم کن دلم به خودت رحم کن دلم♬♫

متن آهنگ یکی نیست از شاهین بنان

♬♫خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم♬♫
♬♫اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای♬♫
♬♫به خودت رحم کن دلم به خودت رحم کن دلم♬♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ معین زد بماند

متن آهنگ معین زد به نام بماند

Text Music Moein Zandi Called Bemanad 

متن آهنگ هوروش بند نبین الان خستم

متن آهنگ هوروش بند به نام نبین الان خستم

Text Music Hoorosh Band Called Nabin Alan Khastam

❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫
❤♫نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم ❤♫
❤♫میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم❤♫
❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫

متن آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫
❤♫نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم ❤♫
❤♫میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم❤♫
❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

متن آهنگ دانوش پرته حواسم

متن آهنگ دانوش به نام پرته حواسم

Text Music Danoosh Called Parte Havasem 

⚜✤آرامش قلبم کجایی که بی تو نمیشه⚜✤
⚜✤تصویر چشمایی که دنیامه⚜✤
⚜✤آرامش روز مبادامه⚜✤
⚜✤توو خاطراتم می مونه همیشه⚜✤

متن آهنگ پرته حواسم از دانوش

⚜✤آرامش قلبم کجایی که بی تو نمیشه⚜✤
⚜✤تصویر چشمایی که دنیامه⚜✤
⚜✤آرامش روز مبادامه⚜✤
⚜✤توو خاطراتم می مونه همیشه⚜✤

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ فریان شهر خاموش 2

متن آهنگ فریان به نام شهر خاموش 2

Text Music Faryan Called Shahr Khamoosh 2

متن آهنگ رضا صادقی رد پا

متن آهنگ رضا صادقی به نام رد پا

Text Music Reza Sadeghi Called Rade Pa

♥♧سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه♥♧
♥♧خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم♥♧
♥♧سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه♥♧
♥♧خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم♥♧

متن آهنگ رد پا از رضا صادقی

♥♧سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه♥♧
♥♧خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم♥♧
♥♧سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه♥♧
♥♧خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم♥♧

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رد پا از رضا صادقی

متن آهنگ آرمان گرشاسبی تو را جویم

متن آهنگ آرمان گرشاسبی به نام تو را جویم

Text Music Arman Garshasbi Called To Ra Jooyam

متن آهنگ امین حبیبی بی رحم

متن آهنگ امین حبیبی به نام بی رحم

Text Music Amin Habibi Called Bi Rahm

❀ヅمیگیری خودتو ازم میری 

متن آهنگ بردیا آفتابگردون

متن آهنگ بردیا به نام آفتابگردون

Text Music Bardia Called Aftabgardoon

متن آهنگ بابک جهانبخش حیف

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام حیف

Text Music Babak Jahanbakhsh Called Heyf

متن آهنگ راغب دل دیوونه

متن آهنگ راغب به نام دل دیوونه

Text Music Ragheb Called Dele Divoone