اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ هوروش بند نبین الان خستم

متن آهنگ هوروش بند به نام نبین الان خستم

Text Music Hoorosh Band Called Nabin Alan Khastam

❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫
❤♫نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم ❤♫
❤♫میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم❤♫
❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫

متن آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫
❤♫نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم ❤♫
❤♫میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم❤♫
❤♫یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم ❤♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد