اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام شاپرک

Text Music Farzad Farokh Called Shaparak

ヅ❣شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمانヅ❣
ヅ❣بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان ヅ❣

متن آهنگ شاپرک از فرزاد فرخ

ヅ❣شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمانヅ❣
ヅ❣بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان ヅ❣

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ فرزاد فرخ شاپرک جان

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام شاپرک جان

Text Music Farzad Farokh Called Shaparak Jan

متن آهنگ علیرضا قربانی خیال خوش

متن آهنگ علیرضا قربانی به نام خیال خوش

Text Music Alireza Ghorbani Called Khiale Khosh

متن آهنگ رامین بی باک حاکم

Text Music Ramin Bibak Called Hakem

متن آهنگ علی منتظری ماه تابانم

متن آهنگ علی منتظری به نام ماه تابانم

Text Music Ali Montazeri Called Mahe Tabanam

متن آهنگ محمدرضا هدایتی دلیل زندگیم

متن آهنگ محمدرضا هدایتی به نام دلیل زندگیم

Text Music Mohammadreza Hedayati Called Dalile Zendegim

متن آهنگ محسن چاوشی هم گناه

متن آهنگ محسن چاوشی به نام هم گناه

Text Music Mohsen Chavoshi Called Ham Gonah

ꕥ☘الا دختر تو مادر داری یا نه نشونی از برادر داری یا نهꕥ☘
ꕥ☘همون بوسی که دادی توی دالون نمیدونم به خاطر داری یا نهꕥ☘

متن آهنگ هم گناه از محسن چاوشی

ꕥ☘الا دختر تو مادر داری یا نه نشونی از برادر داری یا نهꕥ☘
ꕥ☘همون بوسی که دادی توی دالون نمیدونم به خاطر داری یا نهꕥ☘

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ هم گناه از محسن چاوشی

متن آهنگ سهراب پاکزاد گل بی نقص

متن آهنگ سهراب پاکزاد به نام گل بی نقص 

Text Music Sohrab Pakzad Called Gole Bi Naghs

☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘
☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘

متن آهنگ گل بی نقص از سهراب پاکزاد 

☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘
☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سهراب پاکزاد گل بی نقص

متن آهنگ سهراب پاکزاد به نام گل بی نقص 

Text Music Sohrab Pakzad Called Gole Bi Naghs

☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘
☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘

متن آهنگ گل بی نقص از سهراب پاکزاد 

☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘
☘گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن☘

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ احد تابع خیام بورا ایراندی

متن آهنگ احد تابع خیام به نام بورا ایراندی

Text Music Ahad Tabe Khayam Called Boora Irandi

بورا آنا وطن منه وطندی
☘اینجا سرزمین مادری برای من وطن است☘
سنه شیرین جاندی منه بدندی
☘ برای تو جان شیرین و برای من بدن است☘

متن آهنگ بورا ایراندی تیتراژ پایانی سریال دخترم نرگس از احد تابع خیام + ترجمه فارسی

بورا آنا وطن منه وطندی
☘اینجا سرزمین مادری برای من وطن است☘
سنه شیرین جاندی منه بدندی
☘ برای تو جان شیرین و برای من بدن است☘

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ماکان بند دلمو دزدید

متن آهنگ ماکان بند به نام دلمو دزدید

Text Music Macan Band Called Delamo Dozdid

♫◊دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت ◊♫
♫◊فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت◊♫
♫◊تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم ◊♫
♫◊همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام◊♫

متن آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند

♫◊دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت ◊♫
♫◊فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت◊♫
♫◊تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم ◊♫
♫◊همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام◊♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند

متن آهنگ مهدی یغمایی بی سر و سامان

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام بی سر و سامان

Text Music Mehdi Yaghmaei Called Bi Saro Saman 

متن آهنگ مرتضی پاشایی برات مینویسم

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام برات مینویسم

Text Music Morteza Pashaei Called Barat Minevisam

❀✿برات مینویسم با اشکام به جز تو کسی رو نمیخوام❀✿
❀✿نمیدونی اما چی کشیدم ❀✿
❀✿تو رفتی چه راحت دلم تنگه دیگه قلبت آخه مث سنگه❀✿
❀✿نمیدونی آخه چی کشیدم ❀✿

متن آهنگ برات مینویسم از مرتضی پاشایی

❀✿برات مینویسم با اشکام به جز تو کسی رو نمیخوام❀✿
❀✿نمیدونی اما چی کشیدم ❀✿
❀✿تو رفتی چه راحت دلم تنگه دیگه قلبت آخه مث سنگه❀✿
❀✿نمیدونی آخه چی کشیدم ❀✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

متن آهنگ رضا ملک زاده به نام عاشق که باشی

Text Music Reza Malekzade Called Ashegh Ke Bashi  

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده پانتومیم

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پانتومیم

Text Music Mohsen EbrahimZade Called Pantomim

♬✾یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعد ترکش♬✾
♬✾نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش♬✾
♬✾یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعد ترکش♬✾
♬✾نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش♬✾

متن آهنگ پانتومیم از محسن ابراهیم زاده

♬✾یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعد ترکش♬✾
♬✾نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش♬✾
♬✾یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعد ترکش♬✾
♬✾نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش♬✾

به لینک زیر مراجعه نمایید :