اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مجید اصلاحی جون دل

متن آهنگ مجید اصلاحی به نام جون دل

Text Music Majid Eslahi Called Jone Del

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

متن آهنگ مرصاد الف هیچ جای دنیا

متن آهنگ مرصاد الف به نام هیچ جای دنیا

Text Music Mersad Alef Called Hich Jaye Donya

▽ میزنم به هر در که دوری از من تو برگردی ▽
▽ نمیدونی اصلا روزامو از دم تو شب کردی ▽
▽ تا دلم یکی شد تو رفتی بیخود که جا خوردم ▽
▽ نفهمیدم که از کجا خوردم ▽

تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی ، ملودی : مرصاد الف

متن آهنگ هیچ جای دنیا از مرصاد الف

▽ میزنم به هر در که دوری از من تو برگردی ▽
▽ نمیدونی اصلا روزامو از دم تو شب کردی ▽
▽ تا دلم یکی شد تو رفتی بیخود که جا خوردم ▽
▽ نفهمیدم که از کجا خوردم ▽
برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ هیچ جای دنیا از مرصاد الف

متن آهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

متن آهنگ مسعود صادقلو به نام عشق لازم

Text Music Masoud Sadeqloo Called Eshgh Lazem

متن آهنگ آرمین زارعی ناز شستم

متن آهنگ آرمین زارعی به نام ناز شستم

Text Music Armin Zarei Called Naze Shastam

❖من خستم سمتم نیا اصلا نباشی هستم برو چی میخوای از من ❖
❖من خستم سمتم نیا اصلا نمک نداشت دستم ولی خب باز ناز شستم ❖

موزیک: آرمین زارعی, تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

متن آهنگ ناز شستم از آرمین زارعی

❖من خستم سمتم نیا اصلا نباشی هستم برو چی میخوای از من ❖
❖من خستم سمتم نیا اصلا نمک نداشت دستم ولی خب باز ناز شستم ❖
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ناز شستم از آرمین 2afm

متن آهنگ دایان حال من خوب نیست

متن آهنگ دایان به نام حال من خوب نیست

Text Music Dayan Called Hale man khoob nist

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

متن آهنگ مرتضی اشرفی گل رز

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام گل رز

Text Music Morteza Ashrafi Called Gole roz

• میری برو اینو بدون همیشه اسمت گل رز میمونه •
• چه بهتم میاد این اسم مث زخمایی که زدی بهم دیوونه •

موزیک: امیر سنجیده, تنظیم: حسین جباری

متن آهنگ گل رز از مرتضی اشرفی

• میری برو اینو بدون همیشه اسمت گل رز میمونه •
• چه بهتم میاد این اسم مث زخمایی که زدی بهم دیوونه •
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ گل رز از مرتضی اشرفی

متن آهنگ حمید هیراد کنارم باش

متن آهنگ حمید هیراد به نام کنارم باش

Text Music Hamid Hiraad Called Kenaram Bash

●♪ تو کنارم باش دار و ندارم باش ●♪
●♪ بده دستاتو به من قلبم میدم جاش ●♪
●♪ آره تو کنارم باش دار و ندارم باش ●♪
●♪ بده دستاتو به من قلبم میدم جاش ●♪

ترانه: حمید هیراد تضمینی از شعر امیرخسرو دهلوی, موزیک: حمید هیراد, تنظیم: فرشاد یزدی

متن آهنگ کنارم باش از حمید هیراد

●♪ تو کنارم باش دار و ندارم باش ●♪
●♪ بده دستاتو به من قلبم میدم جاش ●♪
●♪ آره تو کنارم باش دار و ندارم باش ●♪
●♪ بده دستاتو به من قلبم میدم جاش ●♪
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کنارم باش از حمید هیراد

متن آهنگ مهدی احمدوند آواز قو

متن آهنگ مهدی احمدوند به نام آواز قو

Text Music Mehdi Ahmadvand Called Avaze Ghoo

حیف حضور تو بند به مو بود حیف ادامه با تو آرزو بود
عشق صداش تا هفت تا آسمون رفت حیف آوازش آواز قو بود
عشق یه قاتل فراری عشق پرونده‌ ی تا ابد باز
نه نه نه نه نه فرق نداره تو زندون تو زندنی باشی یا سرباز

متن آهنگ آواز قو از مهدی احمدوند

حیف حضور تو بند به مو بود حیف ادامه با تو آرزو بود
عشق صداش تا هفت تا آسمون رفت حیف آوازش آواز قو بود
عشق یه قاتل فراری عشق پرونده‌ ی تا ابد باز
نه نه نه نه نه فرق نداره تو زندون تو زندنی باشی یا سرباز

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ آواز قو از مهدی احمدوند

متن آهنگ علی صدیقی الا خودت

متن آهنگ علی صدیقی به نام الا خودت

Text Music Ali Sedighi Called Ela Khodet

● کسی رو نداره این دیوونه الا خودت ●
● کی حال خوبمو برگردونه الا خودت ●
● عشق کی تو دل من میمونه الا خودت ●

موزیک : علی صدیقی

متن آهنگ الا خودت از علی صدیقی

● کسی رو نداره این دیوونه الا خودت ●
● کی حال خوبمو برگردونه الا خودت ●
● عشق کی تو دل من میمونه الا خودت ●
برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ الا خودت از علی صدیقی

متن آهنگ فرزاد فرزین زخم

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام زخم

Text Music Farzad Farzin Called Zakhm

◆ همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه ◆
◆ خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ◆

موزیک : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران خلیلی ، میکس و مسترینگ : سعید خطیبی

متن آهنگ زخم از فرزاد فرزین

◆ همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه ◆
◆ خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ◆
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ زخم از فرزاد فرزین

متن آهنگ میثم ابراهیمی حالیش نمیشه

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام حالیش نمیشه

Text Music Meysam Ebrahimi Called Halish Nemishe

● دلم حالیش نمیشه میگه این آخریشه ●
● تو قلبم تو با اون ناز و اداهات کردی ریشه ●

ترانه و ملودی : منصور فرهادیان , تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ حالیش نمیشه از میثم ابراهیمی

● دلم حالیش نمیشه میگه این آخریشه ●
● تو قلبم تو با اون ناز و اداهات کردی ریشه ●
برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حالیش نمیشه از میثم ابراهیمی

متن آهنگ امید افخم ماه شب چهارده

متن آهنگ امید افخم به نام ماه شب چهارده

Text Music Omid Afkham Called Mahe Shabe Chahardah

آخ نفسم باش تو تنها کسم باش تو
فرش زیر پاته این دلی که گرفتاره
بی قرارم باش همیشه کنارم باش
به چشای خوشگلت دلم اعتیاد داره

موزیک : آرتین زمانی ، ملودی : امید افخم

متن آهنگ مثل ماه شب چهارده توی زیبایی تکی امید افخم

آخ نفسم باش تو تنها کسم باش تو
فرش زیر پاته این دلی که گرفتاره
بی قرارم باش همیشه کنارم باش
به چشای خوشگلت دلم اعتیاد داره

برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مثل ماه شب چهارده توی زیبایی تکی امید افخم

متن آهنگ زانکو بند دلم

متن آهنگ زانکو به نام بند دلم

Text Music Zanco Called Bande Delam

◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆

آهنگساز : زانکو , تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

متن آهنگ بند دلم از زانکو

◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بند دلم از زانکو

متن آهنگ بردیا شازده

متن آهنگ بردیا به نام شازده

Text Music Bardia Called Shazde

❀ گل منو اهلی کردنو برمیگردن به من میخندن هی ❀
❀ میبینی چه بد بیرحمن حیف نبودم از ته میکندنت ❀
❀ دل منو زخمی کردن که حرف قلبم یه ترجیع بند درده ❀
❀ چرا قلب من هرشب تا چشمه بره و تشنه برگرده ❀

تنظیم و میکس و مستر : پازل

متن آهنگ شازده از بردیا

❀ گل منو اهلی کردنو برمیگردن به من میخندن هی ❀
❀ میبینی چه بد بیرحمن حیف نبودم از ته میکندنت ❀
❀ دل منو زخمی کردن که حرف قلبم یه ترجیع بند درده ❀
❀ چرا قلب من هرشب تا چشمه بره و تشنه برگرده ❀
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شازده از بردیا

متن آهنگ بهنام بانی رفتی

متن آهنگ بهنام بانی به نام رفتی

Text Music Behnam Bani Called Rafti

♫ رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم ♫
♫ جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم ♫
♫ فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم ♫
♫ یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم ♫

تنظیم: حامد برادران

متن آهنگ رفتی از بهنام بانی

♫ رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم ♫
♫ جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم ♫
♫ فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم ♫
♫ یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم ♫
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رفتی از بهنام بانی