اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ احمد سعیدی دریا

متن آهنگ احمد سعیدی به نام دریا

Text Music Ahmad Saeedi Called Darya

یه بغضی تو گلومه عشقم
دریا پناه آوردم حال منو بدتر کرد
این ساحل بدون تو نباشی ای گل
سخته بی تو رویاهامو ببینم

 

یه بغضی تو گلومه عشقم
دریا پناه آوردم حال منو بدتر کرد
این ساحل بدون تو نباشی ای گل
سخته بی تو رویاهامو ببینم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دریا از احمد سعیدی

متن آهنگ سامی بیگی چشات

متن آهنگ سامی بیگی به نام چشات

Text Music Sami Beigi Called Cheshat

✜ جز عشقت این دلم به هیچی دل نداد ✜
✜ اونقدر عاشقتم که هیچکی به چشمم نیاد ✜
✜ آرومم توو هوات میمونم پا به پات ✜
✜ دلو دادم به تو از وقتی چشمم خورد به چشات ✜

آهنگساز : سامی بیگی ، تنظیم کننده : سامی بیگی

متن آهنگ جز عشقت این دلم به هیچی دل نداد سامی بیگی

✜ جز عشقت این دلم به هیچی دل نداد ✜
✜ اونقدر عاشقتم که هیچکی به چشمم نیاد ✜
✜ آرومم توو هوات میمونم پا به پات ✜
✜ دلو دادم به تو از وقتی چشمم خورد به چشات ✜
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جز عشقت این دلم به هیچی دل نداد سامی بیگی

متن آهنگ زیها مرموز

متن آهنگ زیها به نام مرموز

Text Music Ziha Called Marmooz

◉ همه میگن من مرموزم کار هر روزم ◉
◉ بشینم با خودم چت کنم هی ◉

متن آهنگ مرموز از زیها

◉ همه میگن من مرموزم کار هر روزم ◉
◉ بشینم با خودم چت کنم هی ◉
برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مرموز از زیها

آهنگ سامان جلیلی به نام تقاص

متن آهنگ سامان جلیلی به نام تقاص

Text Music Saman Jalili Called Taghas

من مثل برگای پاییزم میرن و میان عاشق میشن
نمیدونن که من هرروز زیر دست و پاشون له میشم

ملودی : سامان جلیلی ، تنظیم و میکس و مسترینگ : میثم اکبری

متن آهنگ تقاص از سامان جلیلی

من مثل برگای پاییزم میرن و میان عاشق میشن
نمیدونن که من هرروز زیر دست و پاشون له میشم

متن آهنگ تقاص از سامان جلیلی

متن آهنگ مجتبی شجاع هستی رویایی من

متن آهنگ مجتبی شجاع به نام هستی رویایی من

Text Music Mojtaba Shoja Called Hasti Royaei Man

⊹ هستی رویایی من عشق اهورایی من ⊹
⊹ ساحل دریایی من تویی لیلای من ⊹
⊹ دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن ⊹
⊹ اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من ⊹

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من

⊹ هستی رویایی من عشق اهورایی من ⊹
⊹ ساحل دریایی من تویی لیلای من ⊹
⊹ دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن ⊹
⊹ اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من ⊹

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من