اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ شایان اشراقی بس کن

متن آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

Text Music Shayan Eshraghi Called Bas Kon

متن آهنگ بس کن از شایان اشراقی

اگه رفتن تو بره از خاطرم خوبه حال دلم 
ولی من عاشقم ولی من عاشقم از یادم نمیره
میسوزم خاطراتت عذابم که میده
بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده 

متن آهنگ بس کن از شایان اشراقی

متن آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت

متن آهنگ سینا درخشنده به نام حواسم هست بهت

Text Music Sina Derakhshande Called Havasam Hast Behet

متن آهنگ  حواسم هست بهت از سینا درخشنده

شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم 
چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم
شاید شاید باورت نشه من و تو مسافریم 
همین قشنگه که تا آخرش با هم بریم

متن آهنگ حواسم هست بهت از سینا درخشنده

متن آهنگ حجت اشرف زاده از یادها رفته

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام از یادها رفته

Text Music Hojjat Ashrafzade Called Az Yadha Rafte

متن آهنگ از یادها رفته از حجت اشرف زاده

روز و شب به یاد عشقت ای یار 
هم صدای گریه و بارانم
رفته ام ز یادت اما ای عشق 
تا ابد به یاد تو میمانم

متن آهنگ از یادها رفته از حجت اشرف زاده

متن آهنگ مصطفی یگانه چه کنم با تو

متن آهنگ مصطفی یگانه به نام چه کنم با تو

Text Music Mostafa Yeganeh Called Che Konam Ba To

متن آهنگ چه کنم با تو از مصطفی یگانه

تو رفتی و برگشتی دیدی دیگه راهی نیست 
گفتی که نمیتونی از فاصله بیزاری
میگی که دوسم داری این واژه ی تکراری 
میگم به تو من آیا از عشق خبر داری

متن آهنگ چه کنم با تو از مصطفی یگانه

متن آهنگ مهراد جم غمت نباشه

متن آهنگ مهراد جم به نام غمت نباشه

Text Music Mehrad Jam Called Ghamet Nabashe

متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم

دلم میخواد با تو یه جای دورو که 
نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو
اگه دلت بخواد بری نمیذارم

متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم

متن آهنگ عباس بهادری گل میروید به باغ

متن آهنگ عباس بهادری به نام گل میروید به باغ

Text Music Abbas Bahadori Called Gol Mirooyad

متن آهنگ گل میروید به باغ عباس بهادری

گل می روید به باغ گل می روید
با شبنم صبحگاه رخ می شوید
گل جلوه ای از جمال جانانه ما
بلبل به ترانه وصف او می گوید

متن آهنگ گل میروید به باغ عباس بهادری

متن آهنگ محسن چاوشی خیانت

متن آهنگ محسن چاوشی به نام خیانت

Text Music Mohsen Chavoshi Called Khianat

متن آهنگ گوشیو بردار تا صدات محسن چاوشی

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارم و
تا خود صبح بیدارم

متن آهنگ گوشیو بردار تا صدات محسن چاوشی

متن آهنگ علی عبدالمالکی دلکم

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام دلکم

Text Music Ali Abdolmaleki Called Delakam

متن آهنگ ببار مثل ابر بهار دلکم علی عبدالمالکی

غصه نخور ای دل بی کسم
گریه نکن گلم همه کسم
رسم دنیا بی وفاییه
دلکم دلکم دلکم

متن آهنگ ببار مثل ابر بهار دلکم علی عبدالمالکی

متن آهنگ یوسف بهراد زیبایی و غرور

متن آهنگ یوسف بهراد به نام زیبایی و غرور

Text Music Yousef Behrad Called Zibaio Ghoroor

متن آهنگ زیبایی و غرور یوسف بهراد

گاهی نمیتونم بفهممت 
اونقدر که عجیبه رفتارات
توقع داری چی بگم وقتی 
سر در نمیارم من از کارات

متن آهنگ زیبایی و غرور یوسف بهراد

متن آهنگ علی لهراسبی چجوری تونستی

متن آهنگ علی لهراسبی به نام چجوری تونستی

Text Music Ali Lohrasbi Called Che Joori Toonesti

متن آهنگ چجوری تونستی از علی لهراسبی

برای تو مهم نیست این روزا 
کنار این آدما چی کشیدم
بعد تو رابطمو با همه قطع کردم 
جواب هیچکسو بعد تو نمیدم

متن آهنگ چجوری تونستی از علی لهراسبی

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی خانه ات مهمانم

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی به نام خانه ات مهمانم

Text Music Mohammadreza Alimardani Called Khaneat Mehmanam

متن آهنگ تیتراژ برنامه جشن رمضان محمدرضا علیمردانی

امر کن ای عشق؛ تا به سرایم نزد تو مهمان مستمر آیم
از تو بگویم… از تو سرایم… سفره بینداز؛ مفتخر آیم
امر کن ای عشق؛ تا به سرایم نزد تو مهمان مستمر آیم
از تو بگویم… از تو سرایم… سفره بینداز؛ مفتخر آیم

متن آهنگ تیتراژ برنامه جشن رمضان محمدرضا علیمردانی

متن آهنگ احمدرضا نبی زاده گل نفرست

متن آهنگ احمدرضا نبی زاده به نام گل نفرست

Text Music Ahmadreza Nabizade Called Gol Naferest

متن آهنگ دیگه از دوست دارم حرفی نزن

واسه من گل نفرست، دیگه دوست ندارم
نمی‌خوام گذشته‌ها رو باز به خاطر بیارم
می‌دونی میون ما هر چی بود گذشت و رفت
اون بهار آشنایی خیلی زود گذشت و رفت

متن آهنگ دیگه از دوست دارم حرفی نزن 

متن آهنگ محسن یگانه وابستگی

متن آهنگ محسن یگانه به نام وابستگی

Text Music Mohsen Yeganeh Called Vabastegi

متن آهنگ وابستگی از محسن یگانه

یه عمر موج اون نگات هرجا که خواسته بردتم
 آخه چشات فهمیده که یه عمر کشته مردتم
منو کشون کشون ببر میخوام بیام تو دام تو 
فقط دلم مونده اونم سند زدم به نام تو

متن آهنگ وابستگی از محسن یگانه

متن آهنگ محسن یگانه پا به پای تو

متن آهنگ محسن یگانه به نام پا به پای تو

Text Music Mohsen Yeganeh Called Pa Be Paye To

متن آهنگ پا به پای تو از محسن یگانه

من باشم و فکرت یه خیابون و
دل دلتنگ و نم بارونو
تا جنون میرم لحظه ی دوری 
همه میشناسن منو اینجوری

متن آهنگ پا به پای تو از محسن یگانه