اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های عاشقانه 92

اس ام اس های عاشقانه 92

دل به صدایی که مگر در تو رسد

ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد

اس ام اس عاشقانه تیر ۹۲

اس ام اس عاشقانه تیر ۹۲

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی

اس ام اس عاشقانه با حال و زیبا

اس ام اس عاشقانه با حال و زیبا

به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر

به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا

عربی که بلدی !؟

ینم بلق رد هشیمه 

اگه بلد نیستی از آخر بخون !

اس ام اس عاشقانه کنایه آمیز

اس ام اس عاشقانه کنایه آمیز

ببند در آن دلت را …

که به روی همه باز است یخ کردم 

اس ام اس عاشقانه جدید دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید دلتنگی

در دلی ، هرچند دوری از نظر / خوشتر آن روزی که بازایی ز در

با تو ما را خوشترین دیدار باد / هر کجا هستی خدایت یار باد

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد ۹۲

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد ۹۲

دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت

اس ام اس عاشقانه زیبا ۹۲

اس ام اس عاشقانه زیبا ۹۲

از جرم عشق گر پیش کسی راهم نیست

یارب تو آگاهی که محبت گناه نیست

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

باید خریدارم شوی ، تا من خریدارت شوم

با جان و دل یارم شوی ، تا عاشق زارت شوم

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

این روز ها از نبودنت نوازنده ی خوبی شده ام !!

دلم شور میزنه...

چشمم تار

اس ام اس عاشقانه تنفر 92

اس ام اس عاشقانه تنفر 92

من از این منی که همیشه دل تنگ توست ...

متنفرم !

اس ام اس عاشقانه باحال92

اس ام اس عاشقانه باحال92

هه ! مرا چه به فلسفه ؟ من هنوز در منطق چشمانت مانده ام

اس ام اس عاشقانه رفتن 92

اس ام اس عاشقانه رفتن 92

تمام داروخانه های شهر را گشتم ...

قرصی نبود که نخورده باشم ! دکتر راست می گفت ، رفتن علاج ندارد 

جملات عارفانه عاشقانه

جملات عارفانه عاشقانه

این امتحان زندگی بزرگترین عیبش اینه که : 

اگر چیزی ام بلد نباشی تا آخر جلسه باید بشینی...

جملات عاشقانه طعنه دار

جملات عاشقانه طعنه دار

تو دوره زمونه ای که یه پسر ۱۷ ساله با ۴۰ کیلو وزن با یه پرادو میشه مرد رویا ها ...

ما همون نامرد باشیم بهتره