اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روزپنجشنبه 1 اسفند 92

فال روزانه،فال روزانه شما،فال روزانه من چیست،فال 1اسفند92،

فال روزپنجشنبه 1 اسفند92،فال ایام هفته،فال ایام هفته بهمن ماه،فال تولد،

فال روزانه 1 اسفند92،فال روز 1 اسفند 92


فال روزانه
 
ادامه مطلب ...

پیامک های های تبریک عید نوروز 93

اسمس تبریک عید93،اسمس تبریک نوروز93،اس تبریک سال نو،اس ام اس تبریک سال نو،پیامک تبریک سال نو،اس ام اس جدید تبریک سال نو
اس ام اس های جدید تبریک عید،پیامک های رسمی تبریک عید،اس ام اس های جدید تبریک نوروز 1393،
پیامک های جدید تبریک نوروز 1393،
اس ام اس تبریک عید نوروز،
اس ام اس تبریک سال نو



یا مقلب، قلب ما در دست توست
یا محول، حال ما سر مست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
حال قلب ما شود همچو بهار
نوروزتان مبارک
.
.

پیامک جدید تبریک عید 93

.

.

آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز / خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز
آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟ / کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز
اللهم عجّل لولیک الفرج

.
.

پیامک جدید تبریک عید 93

.

.

میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی ها یت دوستت دارم . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید نوروز 93

اس ام اس نوروز،اس ام اس عید،اس ام اس عید نوروز،اس ام اس نوروز93،اس ام اس عید 93،پیامک جدید عید 93
اس ام اس تبریک نوروز،اس ام اس تبریک نوروز93،اس ام اس تبریک عید 93،اس ام اس های جدید تبریک عید 93
اس ام اس های جدید تبریک عید،پیامک نوروز،پیامک نوروز 93،پیامک عید نوروز،پیامک جدید عید 93،پیامک جدید تبریک عید نوروز 93


ای کاش هر روزمان نوروز باشد تا نو شویم
خودمان اندیشه هایمان وعشقمان
سال نو مبارک
.

.

اس ام اس تبریک عید 93

.
.
اس ام اس زدم ازت خدا حافظی کنم
اگه خوبی ،بدی از ما دیدی حلال کن
آخه برا همیشه دارم میرم
ازطرف سال 92
.

.

اس ام اس تبریک عید 93

.
.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید شهادت حضرت زهرا 93

اس ام اس جدید شهادت حضرت زهرا 93،اس ام اس جدید فاطمیه،اس ام اس تسلیت شهادت حضرت زهرا،اس ام اس جدید دهه فاطمیه
پیامک فاطمیه 93،اس ام اس جدید ایام فاطمیه فروردین 93،اشعار فاطمیه 93،فاطمیه 93،
اس ام اس جدید ایام فاطمیه،اس ام اس جدید دهه فاطمیه93




ای تاج سر عالم و آدم زهرا / از کدوکی ام دل به تو دادم زهرا

آن روز که من هستم و تاریکی قبر / جان حسنت برس به دادم زهرا . . .

عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه

.

اس ام ا س شهات حضرت زهرا(س)

.

الهی داد از این دل داد از این دل / کنار قبر زهرا کرده منزل

بگو زهرا زجا خیزد ببیند / که اشک دیده کرد خاک او گل . . .

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت

.

اس ام ا س شهات حضرت زهرا(س)

.

بی تو با شمع علی تا به سحر می سوزد

شمع می میرد و او بار دگر می سوزد

یک نفر مثل درختان سپیدار بلند

در خیالش همه شب بین دو در می سوزد . . .

.

اس ام ا س شهات حضرت زهرا(س)

.

چه حالی داده دل را دست مادر / که می شستی زدنیا دست مادر

از آن سیلی مگر چشمت نمی دید / که می جستی مرا با دست مادر . . .



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید فاطمیه 93

اس ام اس فاطمیه،پیامک فاطمیه،اس ام اس فاطمیه 93،پیامک فاطمیه 93،
اس ام اس شهادت حضرت زهرا،پیامک شهادت حضرت زهرا،
اس ام اس تسلیت فاطمیه،فاطمیه 93،اشعار فاطمیه 93،

اس ام اس جدید ایام فاطمیه

ای خاکِ درِ تو تاجِ سرها زهرا / وی قبر تو مخفی ز نظرها زهرا

تا باب شفاعت تو باز است چه غم؟ / گر بسته شود تمام درها زهرا . . .

.

.

اس ام اس فاطمیه 93

.

.

لعنت به عدو که روح تقوا را کشت

ایمان و کمال و عشق و معنا را کشت

باز آ و بگیر انتقامی سنگین

از آنکه ز راه ظلم زهرا را کشت

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت باد

.

.

اس ام اس فاطمیه 93

.

.


خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .

.

.

اس ام اس فاطمیه 93

.

.


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عکس های آتلیه ای و جدید بازیگران

عکس های آتلیه ای و جدید بازیگران،عکس های جدید مهران مدیری،عکس های جدید طناز طباطبایی و سحردولتشاهی،
عکس های اسفند ماه92 بازیگران زن ایرانی،عکس های زیبای هدیه تهرانی،عکس های آتلیه ای ساره بیات





مهران مدیری





بقیه عکس ها در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

عکس های بازیگران در کنسرت بابک جهانبخش

کنسرت جدید بابک جهانبخش،عکس های جدید بازیگران زن ایرانی ،عکس های جدید بابک جهانبخش،عکس های جدید تیبا آخوند تبار،عکی های بازیگران معروف در کنسرت بابک جهانبخش،جدیدترین کنسرت بابک جهانبخش



تینا آخوند تبار




بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

فال روز چهارشنبه 30 بهمن 92

فال روزانه،فال روزانه شما،فال روزانه من چیست،فال 30 بهن 92،

فال روزچهارشنبه 30 بهمن92،فال ایام هفته،فال ایام هفته بهمن ماه،فال تولد،

فال روزانه 30 بهمن92

فال روزانه 
ادامه مطلب ...

مدل آرایش چشم 2014

آرایش چشم،مدل آرایش چشم جدید،آرایش و میکاپ 2014،آرایش و میکاپ 93،خود آرایی ابرو 2014، آرایش چشم مدل 2014
مدل میکاپ جدید عروس 93،مدل میکاپ جدید عروس 2014،آرایش ابرو،مدل آرایش چشم عید93

متد جدید آرایش عروس ایرانی,عروس زیبا, آموزش خود آرایی ابرو 2014 ,صورت چهره متد جدید تصویری 2014,مدل میکاپ جدید عروس 93,آرایش ابرو,آرایش چشم مدل 2014,آرایش صورت و چهره عروس 2015,makeup aroos 2014,bride make up 2015,wedding make up 2014,Iranian makeup,arayesh jadid

.

.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

جدید ترین مدل لباس شب 2014

مدل لباس،مدل لباس جدید،مدل لباس شب،مدل لباس شب جدید،مدل ها جدید لباس شب مجلسی،
مدل لباس شب 93،مدل لباس شب 2014،لباس شب جدید،لباس شب 1393،مدل لباس شب 2014،لبلس شب 2014

شیک ترین لباس شب,جدیدترین لباس مجلسی

.

.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی اسفند 92

اس ام اس دلتنگی ،اس ام اس جدید دلتنگی ،اس ام اس دلتنگی و عشقولانه ،اس ام اس دلتنگی اسفند 92،
اس دلتنگی جدید 92،اس دلتنگی،اس ام اس های دلتنگی ،اس ام اس دلتنگی و دوری



این روزها زیــــــــادی ساکت شــــــــــده ام ،
نمی دانــــــم چـــــــرا حرفــــــــهایم،
به جـــــــــــــای گلو
از چشمهایم بیرون می آیند…
.
.
اس ام اس دلتنگی
اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92

.
.
میدانم ؛
دیگر برای من نیستی !
اما ….
دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد..
.
.
اس ام اس دلتنگی
اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92

.
.
این روزها حس رفتن هم ندارم چه برسد به برگشتن پس برنگرد


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوست دارم اسفند 92

اس ام اس دوست دارم،اس ام اس دوست دارم جدید،اس ام اس دوست دارم عاشقانه،اس ام اس عاشقانه،
اس ام اس جدید دوست دارم اسفند 92،اس ام اس i love you،sms i love you،اس دوست دارم،
پیامک دوست دارم جدید




دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟
.

اس ام اس دوست دارم

اس ام اس دوست دارم اسفند 92

.
شمــردن بلــد نیستــم ،
امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم ،
یک وقتهــایی هــم می شــود که
یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم …
.

اس ام اس دوست دارم

اس ام اس دوست دارم اسفند 92

.
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو




بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

فال روز سه شنبه 29 بهمن 92

فال روزانه،فال روزانه شما،فال روزانه من چیست،فال 29 بهن 92،

فال روز سه شنبه 29 بهمن92،فال ایام هفته،فال ایام هفته بهمن ماه،فال تولد،




فال روزانه


ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید انتظار اسفند92

اس ام اس انتظار،پیامک انتظار،اس ام اس های عاشقانه انتظار،پیامک های عاشقانه انتظار،
اس ام اس جدید عاشقانه اسفند 92،اس جدید عاشقانه اسفند92،پیامک های جدی انتظار اسفند92




نگاه کن آن دور دستها یکی تنها به انتظار ایستاده

لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده

تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش

.

اس ام اس انتظار

اس ام اس جدید انتظار اسفند 92

.

شعله ی انتـــــــــــظار تــــا ابَد نمی ســـــوزد


هــــیزم ها خیـسَ ند و آتـــــش های دیگر سَخت وســـوسه انگیـــز…!

.

اس ام اس انتظار

اس ام اس جدید انتظار اسفند 92

.


گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال

پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟

که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟

ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی

همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید غمگین اسفند92

اس ام اس غمگین،پیامک غمگین،اس ام اس های غمگین،پیامک های غمگین،
اس ام اس دلگیری،پیامک دلگیری،اس دلگیری


.
.

ﺧــﺪﺍﻭﻧﺪﺍ
ﻧـــﺘــــــــﺮﺱ
ﻧﻪ ﺑﻪ ﮔـﻨـﺎﻫـ ﻣﻴﻔﺘﻲ…
ﻧﻪ ﺟﻬــــﻨـﻢ ﻣﻴﺮﻭﻱ…
ﻣﻦ ﻭﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﺤــﺮﻣﻴـﻢ…
ﺩﺳـﺘـﺎﻧـﻢ ﺭﺍ ﺑـﮕـﻴـﺮ…

.

.

اس ام اس غمگین و دلگیری

.

.

ﮔﻔﺘﻪﺑﻮدی دﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ را ﺑﺎﻗﺎﺻﺪک ﻫﺎ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﻨﻢ
ﺗﺎ ﺑﻪ ﮔﻮش ﺗﻮ ﺑﺮﺳﺎﻧﻨﺪ
ﻣﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﻗﺎﺻﺪﮐﻬﺎ ﮔﻮش ﺷﻨﻮا دارﻧﺪ
ﻏﻢ ﻫﺎﯾﺖ را در ﮔﻮﺷﺸﺎن زﻣﺰﻣﻪ ﮐﻦ و ﺑﻪ ﺑﺎد ﺑﺴﭙﺎر
ﻣﻦاﮐﻨﻮن ﺻﺎﺣﺐ دﺷﺘﯽﻗﺎﺻﺪﮐﻢ!!
اﻣﺎ ﻣﮕﺮ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ داﻧﺴﺘﯽ ﻗﺎﺻﺪﮐﻬﺎی ﺧﯿﺲاز اﺷﮏ
میمیرند...

.

.

اس ام اس غمگین و دلگیری

.

.

ﻧـﺘــﺮﺱﺍﺯﻫﺠـــــــــﻮﻡ ﺣـﻀــــــــــــﻮﺭﻡ
ﭼــــﯿﺰﯼ ﺟـــــــ ـﺰ ﺗـــﻨــﻬﺎﯾﯽﺑﺎ ﻣﻦ ﻧﯿـــﺴﺘـــــــــ…

.

.

اس ام اس غمگین و دلگیری

.

.بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...