اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های ارسالی مرداد 92


اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

یادش بخیر! روزی آدما بجای شماره بهم دل میدادند
(فرستنده : عادله)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

این روزهابرد باکسی است که بیرحم باشد!
ازدلت که مایه بگذاری سوخته ای
(فرستنده : محمدرضا ذوالفقاری)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

تمام غصه های دنیارومیشه بایک جمله تحمل کرد"خدایا"میدانم که میبینی
(فرستنده : تمنا صالحی)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

کاش میدانستی جهانم بی تو"الف" ندارد.
(فرستنده : rozita 74)

برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
  

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

همیشه درد از دیگران است گاه از نبودنشان گاه از بودنشان.
(فرستنده : زینب براتی)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

زخمی برپهلویم است!روزگارنمک میپاشدومن پیچ وتاب میخورم وهمه گمان میکنندکه میرقصم
(فرستنده : ناشناس)

اس ام اس های ارسالی مرداد 92
sms ersali mordad 92

بی تو تقویم روزهایم شکسته و گم است!"بی تو" چ فرقی میکندامروز چندم است
(فرستنده : ناشناس)

برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد