اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92


اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92


هنوز فکر میکنم توی چارخانه ی پیراهنت

خوشبخت میشوم اگر با من بمانی

(فرستنده : مهزیار از بابلسر)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



ای کاش یا بودی یا ازاول نبودی اینکه هستیو کنارم نیستی دیوانه ام می کند...

(فرستنده : سجاد آزادی)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره

(فرستنده : محمدحسین عاشوری)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم : تا ابد گرم گرمم 

(فرستنده : solmaz_red)


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92


خیال تو می ارزد به داشتن همه ...

(فرستنده : فاطمه بنان)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره

(فرستنده : 1521***0918)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



میدونی LOVE یعنی چی ؟

L = لنگه تو پیدا نمی شه

O = عمرمی

V = وجودمی

E =اِوا ، اس ام اس رو اشتباه فرستادم

(فرستنده : 8541***0930)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند .

(فرستنده : ناشناس)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



به لبخندی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن 

 اگر مردن سزای عاشقان است 

 برای مردنم هر شب دعا کن .

(فرستنده : صبا خانی از ازنا)



اس ام اس عاشقانه ارسالی مرداد 92



ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم 

تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری

کاش می توانستم گامی بردارم 

(فرستنده : ستاره)


برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیا 1393/01/02 ساعت 15:53

توی مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید فروشی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد