اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه



سلامتی دلی که اسمش دله ولی نصفش آهه و نصفش گله 
 

اس ام اس عاشقانه


روز عشق به تقویم و تاریخ نیست
برای من؛
هر آن روزی که در آغوش تو باشم
روز عـــشق است! 


اس ام اس عاشقانه


دیدن تو گرچه از دور
واسه من یه جور امیده
یه چیزی مثل یه جادو که بهم رهایی میده  


اس ام اس عاشقانه

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد.
اما تو نرو...
بگذار من نادان بمانم 


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

  


اس ام اس عاشقانه


وقتی که بارون میزنه عطر تنت می پیچه تو کوچه منم دارم قدم میزنم
 به حال خودم میخندم تو گفتی عاشقتم من گفتم دوستت دارم تو رفتی و من.


اس ام اس عاشقانه


وقتی با مشت هایش قلبم را می شکست همه فکرم این بود که مبادا دستانش زخمی شود 


اس ام اس عاشقانه


کنار هم بودن تمام زندگی نیست!!!
زندگی معنای قشنگتری هم دارد!!!
همین که بخاطر اینکه نیازاریش کنار میکشی،شاید زیبا ترین لحظه زندگی باشد


اس ام اس عاشقانه


هرگز بین غریبه ها دنبال عشق نگرد.
هرگز بخاطر عشق دنبال کسی نرو.
هرگز غرورتو برا عشقای الکی نفروش.
هرگز انتظار عشق از نامرد نداشته باش.
بذار عشق خودش در خونه ات رو بزنه.
اونوقته که برا این عشق ... عشقت رو با تموم وجود فدا کن. 

برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد