اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غمگین 92 sms ghamgin


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ، حلقه می شوند دور گردنم !


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


جدایی نادر از سیمین “اسکار” میگیرد و جدایی تو از من “جانم” را 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛ به گمانم جایت بینهایت خالیست


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ، چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست ؛ تو هر موقع دلت خواست بخوان 


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


اعتراف می کنم عاشقت نبودم ، هنوز هم شاید نباشم اما اعتراف میکنم مرگ را بارها در نبودنت زیسته ام 

مرگ همان تویی هستی وقتی که نیستی !


اس ام اس غمگین 92 

92 sms ghamgin


هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه 


برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
amin 1393/05/03 ساعت 13:53 http://amin.fateh i ir

haydi 1393/04/03 ساعت 15:53

Meciiiii

nazi 1393/01/14 ساعت 22:01

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

fatima 1392/12/08 ساعت 14:33

bi panahi yani zir zvar kasi bemoni ke gharar bod tekye ghahet bashe

mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد