اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس خاطرات گذشته sms khaterate


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


باران سربی میشود

وقتی نیستی میریزد بر سرم

خاطراتت . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

هیس . . .

حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام

بگو کسی حرفی نزند

بگذار لحظه ای آرام بگیرم . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

مرا محکـم تر در آغوش خود بگیـر . . .

من هنوز هم نـمی خواهم تـو را . . .

به دسـت خاطرات ” لـعنـتـی ” بسپـارم . . .


برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی

به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمبگردد !

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !

من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود

تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ،

تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی . . .

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

موقع Delete فولدر خاطراتت ، ذهنم Error می دهد !

گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . .


اس ام اس خاطرات گذشته

sms khaterate 


 

خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند !

 

 برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا 1392/05/28 ساعت 23:46

بسیار زیبا بود
دستت درد نکنه عسیسم

محمد حسین 1392/05/21 ساعت 16:15 http://mhmk.ir

سلام

طبق روال لینک شما در dmoz حد اقل شش ماه زمان میبره تا ثبت شه تازه اگه از فیلتر هاشون رد بشه.

ولی من راهی بلدم که هر وقت که بخواین لینکتون و همون روز ثبت کنم.

اگه خواستید تو بخش نظرات سایتم اعلام کنید. برای این کار یک شارژ 10000 تومنی ایرانسل مگیرم.

برای اطمینانتون هم اول من ثبت مکینم بعد شارژ و بفرستید.

اگه در مورد مزایای ثبت لینک تو dmoz خونده
باشید حتما پیشنهادم و قبول میکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد