اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن سالگرد ازدواج به همسر دلنشین و عاشقانه جدید 1400

در این نوشته از دلبرانه قصد داریم تعداد ۱۱۰ متن سالگرد ازدواج را برای شما عزیزان درج نمایم.

ممکن است برای اینکه بخواهید به همسرتان یا اطرافیان خود  سالروز ازدواج را تبریک بگویید بخواهید یک متن برای او ارسال کنید.

یا اینکه در شبکه های اجتماعی یک پست یا استوری با این موضوع منتشر نماید و این روز مبارک را تبریک بگویید.

برای اینکار به یک متن سالگرد ازدواج زیبا و لطیف نیاز دارید.که ما در ان مطلب برای شما یک مجموعه کامل را جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مرود توجه شما عزیزان قرار گیرد.در ادامه با ما همراه باشید…

متن سالگرد ازدواج | ۱۱۰ متن سالگرد ازدواج به همسر دلنشین و عاشقانه

متن سالگرد ازدواج

مهربان‌ترینم

وقتی تو با منی سرود و شادی با من است

نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هرلحظه دلم به یاد تو می‌تپد

در قلب من آفتاب تابان باش

سالروز ازدواجمون را عاشقانه تبریک می‌گویم

 

خوشبختی من در بودن با تو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق‌ترین نگاه را از میان چشمان دریایی‌ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل‌های دنیا تقدیم به تو، بهترین عشق دنیا، روز یکی شدن‌مان را از صمیم قلب تبریک می‌گویم

❖❖❖❖❖❖❖ ❤

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد