اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن غمگین کوتاه برای استوری ،بیو،کپشن و توییت کردن

در این نوشته از دلبرانه قصد داریم تعداد ۱۱۰ متن غمگین کوتاه جذاب و زیبا را برای شما درج نماییم.

در ادامه تعداد زیادی متن زیبا را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید برای بیو و استوری و تویتر از آن استفاده کنید.

ممکن است دنیال یک متن غمگین کوتاه برای استفاده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زیاد گشته باشید .

لذا در این مجموعه ما متنوع ترین جملات و متون را برای شما منتشر کرده ایم.

امیدوایم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.در ادامه با ما همراه باشید…

متن غمگین کوتاه | ۱۱۰ متن غمگین کوتاه سنگین و جدید برای بیو و استوری

متن غمگین کوتاه

من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت

 

ﺩﻟﻢ ﻟﮏ ﺯﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﺩ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﻧﻪ ، ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﯽ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد …
و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد می کند …
حرف ها چه کارها که نمی کنند

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه سنگین

ﻳﻜﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻮﺍﻱ ﺍﻳﻨﺎﯾﻲ ﻛﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﻴﺨﻨﺪﻭﻧﻦ رو ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ، ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﻳﺸﻮﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻥ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> شعر عاشقانه غمگین

این همه نامه های مرا به آتش نکش ؛ خون بهای دل من زیاد است !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

برای هر اتفاقی می توان پاسخی یافت جز برای رفتن های نابهنگام …
شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است و هیچکس نمیداند جز آنکه رفته است !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

آنهایی که حرف برای گفتن کم دارند ، درد برای نگفتن زیاد دارند …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خودمو بغل میگیرم و میگم : غصه نخور … شاید درست نشه ولی تموم که میشه !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بهار دارد مى آید ، ترسم اما از نرفتن سردى توست !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خلاصه بگویم ماجرا از آنجا شروع شد که در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او عشقش را …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه برای bio اینستاگرام

همه چیز تقصیر تو نبود ، من هم مقصر بودم که احمقانه باور کرده بودم بودن در عین نبودنت را …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﻲ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ ﮐﻪ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻣﻲ ﺧﻨﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بالای قبر خود نشسته ام ، زار میزنم :
چرا هر روز مرا می کشید ولی خاکم نمیکنید

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خیالت خیال رفتن ندارد …
خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

غم انگیزترین جدایی اونی بود که :
نه کسی گفت “چـــرا ؟” و نه کسی فهمید “چـــــرا ؟”

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست …
یکی بود … یکی نبود !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن

حسن آذری

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه دلتنگی

تموم کوچه ها تاریکن اینجا
تموم آرزوها دست بادن
من از این آدمک ها ناامیدم
که چشمای منو به گریه دادن

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سال نو میشه و زخمه من کهنه تر …
پس ای زخم ، کهنه تر شدنت مبارک

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> تولد غمگین

تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند ، گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیچاره مترسک …
سرتاسر سال از مزرعه محافظت میکرد ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد !
آری ، پاداش وفاداری جز این نیست

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟
آنجایی که وسط خنده هام بغض میکنم …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بگذشت در فراق تو شبهای بی شمار
هر شب درین امید که فردا ببینمت !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

کمی بر من بتاب …
روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ میزند !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش میکردم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین زندگی

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

دلم دیگر به زندگی گرم نیست
مادر می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !
اما چگونه ؟ وقتی از هر طرف میروم به تو می‌رسم ؟!

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خنده های زورکی ام را باور نکنید
من بدون گریه میمیرم …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

شیشه های خانه ها را دستور دادند دوجداره باشد ، دیگر وقتی باران می بارد صدایش شنیده نمی شود …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

دراز میکشم
خیره میشوم به سقف
اشکهایم میچکند
سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> پروفایل غمگین پسرانه

بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …
یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین عاشقانه کوتاه

بدترین حسه دنیا اینه که بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد