اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

دلنوشته غمگین کوتاه و بلند عاشقانه جدید و دل نشین

در این نوشته از دلبرانه قصد داریم تعداد ۱۱۰ دلنوشته غمگین را برای شما عزیزان درج نماییم.

ممکن است بخواهید از یک دلنوشته غمگین برای کپشن پست یا استوری خود استفاده کنید.

برای اینکار ممکن است دنبال یک متن زیبا با ایان موضوع بگردید. که ما در ادامه برای شما جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.در ادامه با ما همراه باشید….

دلنوشته غمگین | ۱۱۰ دلنوشته غمگین کوتاه و بلند عاشقانه و جدید

دلنوشته غمگین

برای امروز عهدی میبندم

تا زیباترین ها را برایت به ارمغان آورم

چرا که خداوند زیباترین طلوعش را

همراه با شادابی طبیعت خالصانه نثارم کرده است

و این زیبا نوید بخش بخششی دیگر است.

  

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

زن ها گاهی اوقات چیزی نمیگویند

چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود

با نگاهشان حرف میزنند

به اندازه یک دنیا حرف میزنند

هرگز نباید از چشمان هیچ زنی ساده گذشت…

ان هنگام که گوشه لبش را گاز میگیرد

تا از راز چشمانش با خبر نشوی…

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

به من ایمان بیاور
در یک لحظه میتوانم
تنها یک لحظه
خورشید را به آغوشت بیاورم
و ماه را به اتاقت
به من ایمان بیاور
معجزه من
آغوش زنی است به طعم دریاها
چیزی که هیچ بهشتی ندارد

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

وقتى تو میایى

به سرزمینى خوشبخت بدل مى شوم

به سرزمینى پر از آواز پرنده

وقتى تو مى روى

سر در گریبانم

مثل مردمى که

کسى را از دست داده اند

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

تو یک مردی
شبیه تمام مردهایی که می شناسم
قدم می زنی
آواز می خوانی
تنها تفاوت تو با مردهای دیگردر تو نیست
در من است
تو مردی هستی که من دوستت دارم
تو مردی هستی که درشعرهای من هستی
آغوش مرا دوست داری
تو خواب نیستی
رویایی دست نیافتنی
تو را من خلق کرده ام

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

دلنوشته غمگین جدید

در برابر آینه یک جور زیبایی
در رختخواب جورِ دیگر
گوش به شایعات نده
سرمه بر چشمانت بزن
گرگ و میش غروب به قهوه‌خانه بیا
تا دل حسودان بسوزد
مردم حرفشان را خواهند زد
خیالت نباشد
مگر عاشق نیستیم ما

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

سر بر سینه‌ام بگذار
با تپشهای قلبم آرزوهایت را شماره کن
رشته‌های سپید مویم
ردِ رنج‌هایی‌ است که زندگی‌‌ام را سیاه کرد
با این همه در سرزمینی که مرگ پایان رنج هاست
هرگز هیچکس تابوت عشق را
بر شانه‌‌های من نخواهد دید

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

بیا برویم
توی خیابانهای خالی ازعشق
قدم بزنیم
با هم که باشیم
بوسه و باران حتما خودشان را می رسانند

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

آدمـــا نمیـــدونن بعضـــــــی وقتهــــا
خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :

” نــــذار برمـ ”

یعنی بــرمـ گــــردون

سفــــت بغلمـ کـــن

ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــه ات و

بگــــــو :

بیخــــــود کــردی میگی خداحافـــــظ

مگـــــه میـــذارمـ بــــری؟!!

مــــــگه الکیــــــــه ؟

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

تو مرد غمهای عمیقی
شعرهای غمگین
کلمات جانگداز
با چشمانت می توان عزاداری کرد
باگیسوانت ، لباس سیاهی برای همیشه پوشید
با دستانت ، جام زهر نوشید
تو مرد تاریخ منی
یک تاریخ تلخ
یک تاریخ سیاه

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

دلنوشته غمگین عاشقانه

عشق
کودتایی ست
در کیمیای تن
و شورشی ست شجاع
بر نظم اشیاء
و شوق تو
عادت خطرناکی ست
که نمی دانم چگونه از دست آن
نجات پیدا کنم
و عشق تو
گناه بزرگی ست
که آرزو می کنم
هیچ گاه ” بخشیده ” نشود

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

ای پرنده زیبا
زخم بالت را که می‌بستم
عاشقت شدم
نباید این‌قدر بی‌رحمانه دور می‌شدی
بی پر و بالم من
آسمان به آسمان
چگونه دنبالت بگردم ؟
ای پرنده زیبا
اسیر زیبایی‌ات شده‌ام
مرا به قفس عشقت انداخته ای

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

تو نهایت آرامش منی

دستانت تجسم عشق و نوازش اند

نگاهم که میکنی

لبخند که میزنی

از سقف سرد شب

روشنی می چکد..آری

تو نهایت آرامش منی

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

من چشم دارم
چرا که تو را می‌بینم
گوش دارم
چرا که تو را می‌شنوم
و دهان
چرا که تو را می‌بوسم

آیا چشم‌ها و گوش‌های من است
آن‌گاه که تو را
نمی‌بینم
نمی‌شنوم
و آن
دهان از آن من است
آن‌گاه که تو را
نمی‌بوسم ؟

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت
این فال را برای دلم دید
دیری است
مثل ستاره ها چمدانم را
از شوق ماهیان و تنهایی خودم
پر کرده ام ولی
مهلت نمی دهند که مثل کبو تری
در شرم صبح پر بگشایم
با یک سبد ترانه و لبخند
خود را به کاروان برسانم
اما
من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت
این فال را برای دلم دید

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

دلنوشته غمگین برای پروفایل

اگر یک نفر
هر آنچه که
از درونش برمی آید را بنویسد
بی شک از درون او
کسی رفته است

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

این روزها در اندرون خویش

مشغول بلعیدنِ

احساسی هستم

که نه از جنس شادی ست

و نه از جنس غصــــــه

بلکه یک بهــــــت است

به بلندای

تمامِ عمرِ

سپری شده ام

هرچه می روم، نمی رسم…

فکر می کنم نکند من…

کلاغ آخر قصه ها باشم ….!

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم!!
عاری از عاطفه ها…
تهی از موج و سراب…
دورتر از رفقا…
خالی از هرچه فراق!!
من نه عاشق هستم ؛
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…
من دلم تنگ خودم گشته و بس…!

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

حالا مدتی­ست

ذهنم را خالی کرده­ ام

از خیال

و دلم را از امید

نشسته ­ام لب ایوانِ روزمرگی

نگاه می­کنم

به این روزها

که برای خودشان می­روند

رسیده ­ام به بی­حسی

به بی تفاوتی…

رسیده ­ام به حس برگی که می­داند

باد از هر طرف که بیاید

سرانجامش

افتادن است …

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

تا کجا باید دوید تا تورا بدست آورد؟
جز تو چه کسی می تواند زنگار غم را از دلم بزداید؟
با این همه گناه جز تو  چه کسی پذیرای من است؟
من محتاج توام.
همانگونه که پاییز بدون برگ هایش بی معناست،
من نیز بدون تو هیچم .
و همانگونه که کویر در انتظار باران است ،
من نیز تشنه ی رحمت توام .
ای خالق شب
تا به کی منتظر سپیده دم باید ماند؟
بیا و سحری نو بساز
در میان گیسوان شبت برای هر کس چراغی نهادی
ای خدای مهربانی،
پس ستاره ی من کجاست؟؟

◆◆◆◆..—✘—..◆◆◆◆

دلنوشته غمگین کوتاه

حَســـــرت !

یَعنــــی رو به رویَم نشستــــه ای . . .

وَ باز خیســــیِ چَشمانَم را . . .

آن دَستمــــالِ خُشکـــِ بی اِحساس پاک کند . . .

حَســــرَتـــ !

یَعنـــــی شانه هایَتــــ دوشــ به دوشَــــمـ باشَـــد . . .

اَمــا نتوانَمـ از دِلتَنگـــی به آنــ پَنـــاه ببرَمـ . . .

حَســــرَتـ !

یَعنـــــی تو که دَر عیـــنِ بودَنَتـــ . . .

داشتَنَتــــ را آرزو میکنَم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد