اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ احسان دریادل لالایی

متن آهنگ احسان دریادل به نام لالایی

Text Music Ehsan Daryadel Called Lalaei

♬ یه رحمی کن بمن که واسه تو شدم یارو
♬ لالایی بخون واسم نمونم شبا بیدارو
♬ لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
♬ اسفند برات دود کنم دور کنم درد بلارو 

موزیک : احسان دریادل ، میکس و مسترینگ : هیربد حسینی

متن آهنگ لالایی از احسان دریادل

♬ یه رحمی کن بمن که واسه تو شدم یارو
♬ لالایی بخون واسم نمونم شبا بیدارو
♬ لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
♬ اسفند برات دود کنم دور کنم درد بلارو 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد