اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی خدابنده دوست دارم

متن آهنگ علی خدابنده به نام دوست دارم

Text Music Ali Khodabandeh Called Dooset Daram

بذار با هم یکی بشه همه خوشیا و دردامون
میخوام برام همیشگی بشی با هم سفید بشه موهامون
میخوام خودمو واسه تو آدم روزای سخت کنم
برو جلو من پشتتم بذار خیالتو تخت کنم

متن آهنگ دوست دارم از علی خدابنده

بذار با هم یکی بشه همه خوشیا و دردامون
میخوام برام همیشگی بشی با هم سفید بشه موهامون
میخوام خودمو واسه تو آدم روزای سخت کنم
برو جلو من پشتتم بذار خیالتو تخت کنم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد