اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ کامران مولایی عجب شبیه

متن آهنگ کامران مولایی به نام عجب شبیه

Text Music Kamran Molaei Called Ajab Shabiye

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو
بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو

متن آهنگ عجب شبیه از کامران مولایی

بده بره هواتو من تکی میخرم اداتو
تو دلتو بده به من که بشه دل من برا تو
بده بره غماتو خندون ببینم لباتو
از این به بعد نباشه غمت خودم دارم هواتو

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد