اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ راوی زیر هشت

متن آهنگ راوی به نام زیر هشت

Text Music Ravi Called Zire Hasht

زیر هشتی شدم غرق تو قطره اشکی شدم
بزن زیر پاهام مسافر بی برگشتی شدم
زیر هشتی شدم غرق تو قطره اشکی شدم
خدا دارم میام من از این زندگی قیچی شدم

متن آهنگ زیر هشت از راوی

زیر هشتی شدم غرق تو قطره اشکی شدم
بزن زیر پاهام مسافر بی برگشتی شدم
زیر هشتی شدم غرق تو قطره اشکی شدم
خدا دارم میام من از این زندگی قیچی شدم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد