اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ میلاد راستاد دوست دارم ببین

متن آهنگ میلاد راستاد به نام دوست دارم ببین

Text Music Milad Rastad Called Doset Daram Bebin

♦منو دست ننداز اگه قراره بری برو از الان منو دست ننداز♦
♦دست بردار از کارات من تو رابطمون خیلی دست تنهام♦
♦دست بردار♦

متن آهنگ دوست دارم ببین از میلاد راستاد

♦منو دست ننداز اگه قراره بری برو از الان منو دست ننداز♦
♦دست بردار از کارات من تو رابطمون خیلی دست تنهام♦
♦دست بردار♦

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دوست دارم ببین از میلاد راستاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد