اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ امین حبیبی حبس

متن آهنگ امین حبیبی به نام حبس

Text Music Amin Habibi Called Habs

❀انگار دارم هنوزم لمست میکنم دلتنگتم❀
❀نیستی اینجا ولی عشق تو با منه❀
❀قلبم داره فقط واسه تو میزنه❀
❀از دلتنگی دلم داره جون میکنه دلتنگتم ❀

متن آهنگ حبس از امین حبیبی

❀انگار دارم هنوزم لمست میکنم دلتنگتم❀
❀نیستی اینجا ولی عشق تو با منه❀
❀قلبم داره فقط واسه تو میزنه❀
❀از دلتنگی دلم داره جون میکنه دلتنگتم ❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حبس از امین حبیبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد