اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

همه چیز درباره فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چند سالی است که وارد بازار ارایشی شده است . فیبروز ابرو روشی بسیار مدرن و جدید است که برای از بین بردن ناقصی و هر چه زیبا تر شدن ابرو مورد استفاده می باشد . زمانی که این کار را می کنید ، روی ابرو می ماند و سالی یک بار باید آن را ترمیم کنید تا مانند روز اول زیبا و قشنگ تر شود .

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام خواهد شد ؟

فیبروز یک روش مدرن بوده که به تازگی وارد بازار آرایش و زیبایی شده است . فیبروز زمانی که از دستش خسته شدید ، می توانید آن را پاک کنید و از روش جدیدی استفاده کنید . این روش اگر خوب و به دست ادمی حرفه ای انجام شود ، بسیار طبیعی نشان داده می شود و هیچ فرقی با ابروهای خودتان ندارد . و هر کس آن را ببیند فکر می کنند ابروهای خودتان است .

  

برای انجام فیبروز از سوزن های یک بار مصرف استفاده می شود که به سایه ای آغشته شده که با دقت در لا به لای ابرو کشیده شده و مانند تار های ابرو می باشد و ناقصی ابرو را برطرف می کند . علت اصلی اینکه اکثر خانوم ها از این روش استفاده می کنند ، برای این است که ناقصی را بر طرف کند و زمانی را برای درست کردن ابرو هایش نگذارند .

فیبروز به دو روش انجام می شود . روش اول به صورت دائمی می باشد که می توانید به طور دائم بر روی ابرو های خود بزنید و سالی یه بار به ترمیم آن بروید . روش دوم نیز به صورت غیر دائمی می باشد که می توانید بعد از گذشت چند ماه و یا چنده آن را پاک کنید و از روش دیگر استفاده کنید . ولی روش اول بسیار توصیه می شود که باعث بهتر و زیبا تر و حتی طبیعی نشان دادن ابرو ها می شود .

مراحل انجام فیبروز ابرو :

– برای زدن فیبروز ابرو ، ابتدا باید از تاج ابرو شروع کنید و باید روی فیبروز را بر روی خطوط بزنید . بعد از اینکه فیبروز را زدید باید برای دو نیز به آرامی رو آن و با دقت بسیار زیادی بکشید که طبیعی و زیبا نشان داده شود .

– بعد از اینکه بار دوم را نیز انجام دادید ، نوبت به آن رسیده است که باید به آن خطوط شوک دهید تا رنگ به خود بگیرید . بعد از اینکه شوک را زدید ، ۳ الی ۴ قیقه زمان می برد تا رنگ را به خود بگیرد . زمانی که رنگ را به خود گرفت ، باید ابرو ها را بی حس کنید . ( یادتان باشد که اگر قصد فیبروز ابرو را دارید ، نباید ۱۰ رو قبل از انجام ابرو ها را رنگ کنید . زیرا اگر ابروهای شما روشن باشد ، باعث می شود ابروهای شما زشت شود . و همچنین اصلا توصیه نمی شود برای این روش از ابروهای روشن استفاده کنید . )

– در مرحله بعد ، باید انتها ابرو که به آن دم ابرو نیز گفته می شود را با کمک آرک بکشید تا در هنگام فیبروز زدن دچار مشکلی نشوید . اگر دوست دارید که انتهای ابرو کم رنگ نباشد ، می توانید به آرایشگر خود بگوید تا کمی طول یا صخامت استروک ها را بیشتر کند تا رنگ خوبی را به خود بگیرد .

– فیبروز انجام در چند مرحله انجام می شود و تعداد مراحل بستگی به پوست شما دارد . فیبروز روی پوست خشک و نرمال جواب خوبی را می دهد و در ۲ الی ۳ مرحله به پایین می رسد ولی در پوست های چرب این گونه نمی باشد و امکان دارد به ۵ مرحله نیز بکشد .

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز :

برای فیبروز ، هاشور و همچنین سایه ابرو از دستگاه به نام قلم میکروبلیدینگ استفاده می شود . این دستگاه مانند قلم می باشد که بر سر آن سوزن های یک بار مصرف گذاشته شده و به آرامی روی ابرو ها کشیده می شود . این قلم با کمک سوزن ، روی پوست باعث به وجود آمدن خطوط می شود .

ماندگاری فیبروز ابرو :

سایه ابرو با تکنیک فیبروز  به طور معمول روی صورت به مدت  ۶ الی ۱ سال می ماند . علت آن هم بخاطر این است که میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر دارای خطوطی کم عمق می باشد که نتیجه آن هم ماندگار نمی باشد . همچنین زمانی که دیدید فیبروز ابرو کم رنگ شده است ، می توانید آن را ترمیم کنید و مانند قبل شود .

اگر ابروهای خود را هاشور کنید و این هاشور برگرفته از روش فیبروز باشد ، عمق آن بیشتر می شود و ماندگاری آن نیز به چند سال می کشد . جوهری که برای فیبروز استفاده می شود ، کمتر به پوست نفوذ می کند و ماندگاری بسیار کمی را دارد و حتی امکان دارد به ۶ ماه نکشیده از بین برود . اما اگر ابرو های خود را تتو کنید ، ماندگاری آن بیشتر می شود و هر موقع خودتان خواستید ، می توانید آن را پاک کنید .

انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک فیبروز :

روش فیبروز ، دارای مدل های مختلف می باشد که می توانید هر مدلی که خواستید و هر مدلی که به شما می آید را بزنید . که این مدل ها شامل موارد زیر است :

۱- مدل هاشور SPINE-3 :

این مدل از روش فیبروز را مدل تیغ ماهی می کنید و همه به اسم تیغ ماهی می شناسند . که مرکز هاشور بر روی انتهای ابرو قرار داده می شود و هاشور زدن آن به سمت انتها یا دم ابرو می باشد .

۲- هاشور SPINE-5 :

به این مدل از روش فیبروز را ، مدل اسیایی می گویند که بیشتر خانوم ها از این روش یا مدل استفاده می کند . که نقطه مرکزی هاشور در بین قوس ابرو و ابرو قرار می گیرد . این مدل بسیار زیبا می باشد و طرفدار بسیار زیادی را نیز دارد .

۳- هاشور SPINE-6 :

این مدل از هاشور SPINE-6 کلاسیک می باشد که مانند مدل آسیایی طرفدار زیادی را دارد . نقطه مرکزی روی قوس پایینی ابرو قرار دارد و زمانی که این خطوط کشیده می شود ، باید به سمت قوس پایینی کشیده شود .

۴- هاشور upper spine :

و در آخر ، این مدل تمام خطوط باید به طرف بالا کشیده شود و حتما باید نقطه مرکزی قسمت بالایی و در سمت تاج ابرو قرار بگیرد .

رنگ های مورد استفاده در فیبروز :

رنگ هایی که برای فیبروز استفاده می شود از مواد معدنی می باشد که اصلا در آن فلزات سنگین نمی باشد که باعث آسیب رساندن به صورت شود و خیلی سریع جذب پوست می شود و باعث زیبا تر شدن صورت و ابروی شما خواهد شد . این رنگ ها به ابرو ها رنگ طبیعی می دهد که بعد از اینکه به صورت کامل از صورت پاک شد ، دیگر اثری از آن بر روی پوست باقی نمی ماند . در موارد دیگر زمانی که پاک می شود بر روی ابرو ها رنگ قرمز باقی می ماند ولی فیبروز این گونه نمی باشد .

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز :

اگر نگات زیر را رعایت کنید ، هاشور ابرو تا ۳ باقی می مانند که این نکات موارد زیر است :

۱- نوع پوست :

مهم ترین مورد که باعث بیشتر شدن مدت فیبروز ابرو می شود ، پوست می باشد که اگر پوست شما خشک باشد ، ماندگاری و تاثیر گذاری آن نیز بیشتر می باشد و هر چقد پوست شما چرب باشد کمتر می باشد و حتی امکان دارد بعد از ۶ ماه به طور کلی پاک شود .

اگر پوست شما چرب است و می خواهید فیبروز ابرو را انجام دهید ، بهتر است قبل از انجام دادنش ، از اسکراپت صورت استفاده کنید که با ماندگاری و تاثیر گذاری فیبروز بر روی صورت کمک بسیار زیادی را می کند .

۲- تغییر هورمون های بدن :

زمانی که فیبروز ابرو عملکرد خوبی را ندارد ، زمان شیردهی ، قاعدگی و بارداری می باشد . که در این زمان هورمون ها تغییر می کند و باعث تاثیر گذاشتن روی فیبروز ابرو می باشد . پس اصلا توصیه نمی شود در چنین زمانی این کار را انجام دهید و بهتر است بعد از گذران این دوران فیبروز ابرو انجام شود .

۳- عمق هاشور ابرو :

اگر دوست دارید که عمر فیبروز ابرو بیشتر شود ، بهتر است این کار توسط تاتو کار انچام شود که باعث بیشتر شدن عمر و عمیق تر شدن عمر خواهد شد . و اگر دوست ندارید عمق و ماندگاری آن زیاد باشد ، توصیه می شود از قلم دستی میکروبلیدینگ استفاده کنید که بعد از گذشت چند وقت پاک می شود .

مزایای فیروز برای ابرو :

۱- بیشتر شدن تراکم بالا در ابرو ها

۲- خوش فرم شدن آرک ابرو ها

۳- پاک شدن آسان و سریع فیبروز

۴- یکی شدن ابرو ها

۵- بالا بودن دقت به دلیل آن که فیبروز دستی می باشد .

۶- خوش فرم شدن تاج ابرو

۷- تغییر دادن حالت های ابرو به آسانی

۸-  حالت دادن ظریف به ابرو ها و طبیعی شدن آن

۹- ایجاد کم شدن خش و زخم بر روی ابرو ها

۱۰- نداشتن درد و سوزش

۱۱- ماندگاری سایه و یا هاشور که آن بستگی به نوع پوست دارد که این ماندگاری بین ۱ ماه تا ۱ سال می باشد .

معایب روش فیبروز :

دلیل اینکه این قلم دستی می باشد ، حتما باید به دست افراد متخصص و حرفه ای انجام شود . که باید در این مورد دقت بالایی را داشته باشن که دچار مشکل یا خرابی ابرو ها نشود .

افرادی که تاتو کار هستند و در زدن تاتو مهارت دارند ، قادر به انجام فیبروز با دستگاه دستی نمی باشد . زیرا امکان دارد دچار خطا و یا مشکلی شود . همچنین روش فیبروز به درد افرادی می خورد که تاکنون هیچ تاتوی انجام نداده اند و علاقه ای به تاتو ندارند .

فیبروز ابرو

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو :

در قدیم که این روش ها بود ، این جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست به زیر پوست تزریق می شد که این مدل از هاشور اصلا زیبا نبوده و باعث غیر طبیعی نشان دادن ابرو ها می شود و اگر کسی قصد پاک کردنش را داشت ، بسیار سخت پاک می شود و دردسر های دیگر خود را نیز به همراه داشت . و اگر هم پاک می شد ، مقدار کمی از جوهر در زیر پوست باقی می ماند و دلیل آن هم نفوذ کردنش به پوست می باشد .

در تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی چند نکته وجود دارد: 

در روش فیبروز ، جوهر به زیر پوست تزریق نمی شود ، بلکه به سطح پوست تزریق می باشد که عمق لایه پوست را درگیر نمی کند و پاک کردنش نیز بسیار راحت می باشد . و بعد از اینکه پاک شد دیگر اثری از آن روی پوست خود نمی توانید مشاهده کنید . و همچنین اگر قصد پاک کردن را نداشتید و می خواستید فرم ابرو ها را تغییر دهید ، بسیار راحت می باشد و دچار مشکل نخواهید شد .

این قلم که برای هاشور زدن و فیروز استفاده می شود ، بسیار باریک می باشد . که استفاده از این دستگاه کار هر کسی نمی باشد . و زمانی که کشیده می شود ، مانند تار های ابرو می باشد که بعد از تمام شدن کار شما متوجه آن نخواهید شد که فیروز است یا خیر .

قیمت فیبروز ابرو :

هزینه فیبروز ابرو بستگی به مدل هاشور و مدلی که شما دوست دارید دارد . این روش روشی بسیار جدید و مدرن می باشد که با استفاده از میکروبلیدینگ و میگروپیگمتتیش انجام می شود ، هزینه بالایی را دارد . فیبروز نیاز به دو بار ترمیم دارد که هر سری که برای ترمیم می روید ، هزینه آن نسبت به اول کمتر می باشد .

خصوصیات فیبروز کار ماهر :

فیبروز کار حتما باید مدرک این کار را داشته باشد و حتما قبل از انجام این کار نام آن را در سایت اصلی فیبروز سرچ کنید و اگر نام آن بود می توانید بگویید برایتان فیروز را انجام دهد . همچنین می توانید لگو سایت فیبروز را ببینید و اگر این لگو بر روی مدرک بود ، می تواند انجام دهد و برای شما دردسری ندارد .

منبع:  فیبروز ابرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد