اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ کسری زاهدی عاشقترین لیلا

متن آهنگ کسری زاهدی به نام عاشقترین لیلا

Text Music Kasra Zahedi Called Asheghtarin Leila

♫یادم بمان من ناخدایت میشوم حال و هوایت میشوم♫
♫دل دادم به دریای تو♫
♫آرام جان در خاطرم افسانه ای در قلب من دردانه ای♫
♫من جان سپرده ام به راه تو ♫

متن آهنگ عاشقترین لیلا از کسری زاهدی

♫یادم بمان من ناخدایت میشوم حال و هوایت میشوم♫
♫دل دادم به دریای تو♫
♫آرام جان در خاطرم افسانه ای در قلب من دردانه ای♫
♫من جان سپرده ام به راه تو ♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد