اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ رضا یزدانی تیغ و ترمه

متن آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

Text Music Reza Yazdani Called Tigho Termeh

ヅ❤♫کجا برم حالم یادم بره یک شب از درد من کم شهヅ❤♫
ヅ❤♫گریه ازم دوره ای کاش یک لحظه بغضم حریفم شهヅ❤♫
ヅ❤♫با زخم های من با این تن خسته رفیق باش امشبヅ❤♫
ヅ❤♫هرچی که بادا باد من ترمه میمونم تو تیغ باش امشبヅ❤♫

“تیتراژ فیلم سینمایی تیغ و ترمه”

متن آهنگ تیغ و ترمه از رضا یزدانی

ヅ❤♫کجا برم حالم یادم بره یک شب از درد من کم شهヅ❤♫
ヅ❤♫گریه ازم دوره ای کاش یک لحظه بغضم حریفم شهヅ❤♫
ヅ❤♫با زخم های من با این تن خسته رفیق باش امشبヅ❤♫
ヅ❤♫هرچی که بادا باد من ترمه میمونم تو تیغ باش امشبヅ❤♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ تیغ و ترمه از رضا یزدانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد