اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مهدی یغمایی صبحی دیگر

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام صبحی دیگر

Text Music Mehdi Yaghmaei Called Sobhi Digar

♫♥ای وای من به تو گرفتارم دلبر وفادارم عشق موندگارم♫♥
♫♥بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه♫♥
♫♥ای وای من به تو گرفتارم دلبر وفادارم عشق موندگارم♫♥
♫♥بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه♫♥

متن آهنگ صبحی دیگر از مهدی یغمایی

♫♥ای وای من به تو گرفتارم دلبر وفادارم عشق موندگارم♫♥
♫♥بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه♫♥
♫♥ای وای من به تو گرفتارم دلبر وفادارم عشق موندگارم♫♥
♫♥بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه♫♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد