اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حمید هیراد ساقی

متن آهنگ حمید هیراد به نام ساقی

Text Music Hamid Hiraad Called Saghi

♩♪♬به سرم زده حالتو امشب خوب کنم ♩♪♬
♩♪♬تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم♩♪♬
♩♪♬به سرم زده حالتو امشب جور کنم ♩♪♬
♩♪♬تورو از غم عالم و آدم دور کنم♩♪♬

متن آهنگ ساقی از حمید هیراد

♩♪♬به سرم زده حالتو امشب خوب کنم ♩♪♬
♩♪♬تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم♩♪♬
♩♪♬به سرم زده حالتو امشب جور کنم ♩♪♬
♩♪♬تورو از غم عالم و آدم دور کنم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد