اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ رضا ملک زاده دوست دارم

متن آهنگ رضا ملک زاده به نام دوست دارم

Text Music Reza Malekzade Called Dooset Daram  

✍✍دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار ✍✍
✍✍قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار✍✍
✍✍دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار ✍✍
✍✍قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار✍✍

متن آهنگ دوست دارم از رضا ملک زاده

✍✍دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار ✍✍
✍✍قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار✍✍
✍✍دوست دارم هنوز دلم میخوادتو بمون پیشم بذار ✍✍
✍✍قلبامون یکی شن با من بیا حرفامو بگم بهت یه بار یه بار✍✍

به لینک وزیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد