اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی صدیقی قلب من

متن آهنگ علی صدیقی به نام قلب من

Text Music Ali Sedighi Called Ghalbe Man

♫♪♩قلب من بی طاقته دل به تو بد عادته♫♪♩
♫♪♩پس چرا دل کندن از من واست انقد راحته♫♪♩
♫♪♩عشقم بگو عشقم نبضم عین ساعته♫♪♩
♫♪♩حال خوبم بابته عاشق شدن بود و بگو♫♪♩
♫♪♩چی بهتر از این حالته عشقم بگو عشقم♫♪♩

متن آهنگ قلب من از علی صدیقی

♫♪♩قلب من بی طاقته دل به تو بد عادته♫♪♩
♫♪♩پس چرا دل کندن از من واست انقد راحته♫♪♩
♫♪♩عشقم بگو عشقم نبضم عین ساعته♫♪♩
♫♪♩حال خوبم بابته عاشق شدن بود و بگو♫♪♩
♫♪♩چی بهتر از این حالته عشقم بگو عشقم♫♪♩

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ قلب من از علی صدیقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد