اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ سینا پارسیان ال

متن آهنگ سینا پارسیان به نام ال

Text Music Sina Parsian Called El

✿❀من شناسنامه شو باطل میکتم ...✿❀
✿❀این بود اون همه قسم به این به اون ✿❀
✿❀من که یادمه نشون به این نشون✿❀
✿❀گفتی من ال میکنم بل میکنم ...✿❀

متن آهنگ عصای موسی از سینا پارسیان

✿❀من شناسنامه شو باطل میکتم ...✿❀
✿❀این بود اون همه قسم به این به اون ✿❀
✿❀من که یادمه نشون به این نشون✿❀
✿❀گفتی من ال میکنم بل میکنم ...✿❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد