اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ معین زددلم برات تنگ میشه

متن آهنگ معین زد به نام دلم برات تنگ میشه

Text Music Moein Zandi Called Delam Barat Tang Mishe 

●♪♫چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه●♪♫
●♪♫اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن●♪♫
●♪♫چون دلم برات تنگ میشه ...●♪♫

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از معین زد

●♪♫چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه●♪♫
●♪♫اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن●♪♫
●♪♫چون دلم برات تنگ میشه ...●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از معین زد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد