اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مهدی جهانی ناب

متن آهنگ مهدی جهانی به نام ناب

Text Music Mehdi Jahani Called Nab

✿❀کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم✿❀
✿❀واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم✿❀
✿❀کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم✿❀
✿❀واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم✿❀

متن آهنگ ناب از مهدی جهانی

✿❀کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم✿❀
✿❀واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم✿❀
✿❀کم کم داره از دستم میره دلم میدونی نباشی میگیره دلم✿❀
✿❀واست بی قرارم آتیشه دلم هیچ جوره نمیشه عادی شه برم✿❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد