اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ رضا شیری خوش قلب

متن آهنگ رضا شیری به نام خوش قلب

Text Music Reza Shiri Called Khosh Ghalb

نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو
نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو

متن آهنگ خوش قلب از رضا شیری

نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو
نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو

به لینک زیر مراجعه  نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد