اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ آصف آریا آتیش

متن آهنگ آصف آریا به نام آتیش

Text Music Asef Aria Called Atish

♫♭♬داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♫♭♬
♫♭♬من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه♫♭♬
♫♭♬داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♫♭♬
♫♭♬من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه♫♭♬

متن آهنگ آتیش از آصف آریا

♫♭♬داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♫♭♬
♫♭♬من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه♫♭♬
♫♭♬داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♫♭♬
♫♭♬من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه♫♭♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد