اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیرضا روزگار قرنطینه

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام قرنطینه

Text Music Alireza Roozegar Called Gharantine

♪♬سر چی با من بحث میکنی انقده بیهوده من داغون زندگیم همینجوریم نابوده♪♬
​​​​​​​♪♬تو که میدونستی من همینم همین که میبینی داری دنبال کی میگردی تو من فرسوده​​​​​​​♪♬
​​​​​​​♪♬دست از سرم بردار وقتی که اعصاب ندارم وقتی که صبح تا شب تو خونه همش بیکارم​​​​​​​♪♬
​​​​​​​♪♬کارم شده هی چایی پشت چایی و فکرای بد من لعنتی تو سرم میخوره هی بوق ممتد♪♬

متن آهنگ قرنطینه از علیرضا روزگار

♪♬سر چی با من بحث میکنی انقده بیهوده من داغون زندگیم همینجوریم نابوده♪♬
​​​​​​​♪♬تو که میدونستی من همینم همین که میبینی داری دنبال کی میگردی تو من فرسوده​​​​​​​♪♬
​​​​​​​♪♬دست از سرم بردار وقتی که اعصاب ندارم وقتی که صبح تا شب تو خونه همش بیکارم​​​​​​​♪♬
​​​​​​​♪♬کارم شده هی چایی پشت چایی و فکرای بد من لعنتی تو سرم میخوره هی بوق ممتد♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد