اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی فخری انتخاب با خودته

متن آهنگ علی فخری به نام انتخاب با خودته

Text Music Ali Fakhri Called Entekhab Ba Khodete

✿●✿یا با من باش یا با من انتخاب با خودته✿●✿
✿●✿من تو رو دوست دارم هی ازم نپرس چته✿●✿
✿●✿عکس تو تو اینه به قشنگی تو نیست✿●✿
✿●✿هیچ چشمی شبیه چشم رنگی‌ تو نیست✿●✿

متن آهنگ انتخاب با خودته از علی فخری

✿●✿یا با من باش یا با من انتخاب با خودته✿●✿
✿●✿من تو رو دوست دارم هی ازم نپرس چته✿●✿
✿●✿عکس تو تو اینه به قشنگی تو نیست✿●✿
✿●✿هیچ چشمی شبیه چشم رنگی‌ تو نیست✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد