اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ سینا پارسیان خاک

متن آهنگ سینا پارسیان به نام خاک

Text Music Sina Parsian Called Khaak

♩♪♬تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست ♩♪♬
♩♪♬تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست♩♪♬
♩♪♬خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت ♩♪♬
♩♪♬خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت♩♪♬

متن آهنگ خاک از سینا پارسیان

♩♪♬تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست ♩♪♬
♩♪♬تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست♩♪♬
♩♪♬خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت ♩♪♬
♩♪♬خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد