اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حجت اشرف زاده مهربان منی

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام مهربان منی

Text Music Hojat Ashrafzadeh Called Mehrabane Mani

♩♪♬مهربان منی تو نیمه ی جان منی من خراب توام بیدارم و خواب توام♩♪♬
♩♪♬این که باید چه کنم با دل دیوانه بماند ...♩♪♬
♩♪♬من تمام و کمال حیران تو در همه حال چشم شاپریت گنجینه ی دلبریت♩♪♬
♩♪♬یک قدم مانده مرا تا دل دریا بکشاند ...♩♪♬

متن آهنگ مهربان منی از حجت اشرف زاده

♩♪♬مهربان منی تو نیمه ی جان منی من خراب توام بیدارم و خواب توام♩♪♬
♩♪♬این که باید چه کنم با دل دیوانه بماند ...♩♪♬
♩♪♬من تمام و کمال حیران تو در همه حال چشم شاپریت گنجینه ی دلبریت♩♪♬
♩♪♬یک قدم مانده مرا تا دل دریا بکشاند ...♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهربان منی از حجت اشرف زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد