اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مهدی جهانی نامهربون

متن آهنگ مهدی جهانی به نام نامهربون

Text Music Mehdi Jahani Called Na Mehraboon

✿❀ای نامهربون من مرده آسمون من ✿❀
✿❀گفتم تو بری دنیا میوفته به جون من✿❀
✿❀ای نامهربون من مرده آسمون من ✿❀
✿❀گفتم تو بری دنیا میوفته به جون من✿❀

متن آهنگ نامهربون از مهدی جهانی

✿❀ای نامهربون من مرده آسمون من ✿❀
✿❀گفتم تو بری دنیا میوفته به جون من✿❀
✿❀ای نامهربون من مرده آسمون من ✿❀
✿❀گفتم تو بری دنیا میوفته به جون من✿❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ نامهربون از مهدی جهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد